تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داود میرباقری فیلم حضرت خدیجه (س) را می‌سازد

ساعت 24- نام داوود میرباقری طی سال گذشته و جاری بیشتر با عناوینی مربوط به ساخت سریال "سلمان فارسی" به گوش می‌رسید اما به تازگی وی قصد بازگشت به عرصه سینما را دارد.

وی که هم اکنون در تکاپوی ساخت سریال سلمان فارسی و مهیا کردن مقدمات پیش تولید اثر است قصد دارد فیلم سینمایی "حضرت خدیجه (س)" را بسازد.

این اولین بار نیست که کارگردان یک اثر سریالی در میانه راه به دنبال ساخت اثری سینمایی می رود. از آنجا که معمولاً پیش تولید آثار سریالی تاریخی بسیار طولانی مدت است گاهاً برخی کارگردانان در حین پیش تولید اثری سینمایی را کلید می زنند.

جمال شورجه دیگر کارگردان سینما و تلویزیون نیز که درگیر پیش تولید ساخت سریال موسی (ع) است، در همین راستا به الجزایر رفته و پیش از کلید زدن پروژه موسی فیلمی سینمایی را به اتمام رسانده است. بر همین اساس میرباقری اگر سریال "سلمان فارسی" را تا پایان امسال کلید نزند، کار ساخت این فیلم سینمایی را در اواخر سال جاری آغاز خواهد کرد.
فیلم سینمایی "حضرت خدیجه (س)" هم‌اکنون در مرحله پایانی و بازنویسی فیلمنامه است و پژوهش آن نیز توسط مجید رضابالا انجام شده است.

احتمالا محمد خزاعی تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را به عهده خواهد گرفت. خزاعی پیش‌تر با فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تجربه همکاری با سازمان اوج را داشته است.

میرباقری که بیش از ۲۰ سال است در سینما فیلمی را کارگردانی نکرده، در سال‌های گذشته سریال‌های دینی متعددی را از جمله "مختارنامه"، "معصومیت از دست‌رفته"، "مسافر ری" و "امام علی (ع)" و نیز فیلم‌های "آدم برفی" و "ساحره" را ساخته است.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داود میرباقری فیلم حضرت خدیجه (س) را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..