تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلت‌های تاشو در راه هستند

تبلت‌های تاشو در راه هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الآن مدت زیادی است که خبرهای بسیاری در مورد تلفن‌های هوشمند تاشو با صفحه نمایش قابل انعطاف شنیده‌ایم اما دستگاهی از این گوشی‌ها تا اواسط امسال ندیده بودیم، تا این که بالاخره سامسونگ شایعات در مورد این گوشی‌ها را پایان داد و نمونه اولیه گوشی تاشوی خود را نمایان کرد. وقتی در مورد مدت زیاد صحبت می‌کنیم منظورمان چند سال است و شاید شما هم مثل بسیاری از علاقمندان به حوزه فناوری خسته شده باشید اما حالا نوبت به تبلت‌های تاشو رسیده است که نمایشگر انعطاف‌پذیر دارند و محتوای در حال کار را نشان می‌دهند.

خبرهای جدید که در فضای مجازی به انتشار رسیده‌اند، نشان می‌دهد که تبلت‌های انعطاف‌پذیر و تاشو زمانی در آینده به بازار خواهند آمد. همچنین این احتمال وجود دارد که اولین تبلت تاشوی تاریخ به نام لنوو با صفحه نمایش تاشوی ال‌جی ثبت شود. همه این‌ها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که گزارش‌های منتشر شده در کره جنوبی واقعیت داشته باشند.

اینگونه که از تصویر منتشر شده در فضای مجازی مشخص است، تبلت تاشوی آینده لنوو در صورت باز بودن یک صفحه نمایش 13 اینچی خواهد داشت و زمانی که این تبلت تا می‌شود، اندازه آن به 8 یا 9 اینچ می‌رسد. این تبلت حداقل در ابتدا در بازار چین به فروش خواهد رسید چون چین بازار شماره یک فناوری دیجیتال است. گفته می‌شود، شرکت تولید نمایشگر ال‌جی در صنعت تبلت‌های تاشو موفقیت بیشتری نسبت به گوشی‌های هوشمند تاشو خواهد داشت. این به دلیل مخفی شدن صفحه نمایش در زمان تا شدن صفحه نمایش است و در تبلت‌ها چنین اتفاقی نمی‌افتد. اما این مسئله در گوشی‌های هوشمند وجود دارد که برای حمل آسان‌تر و سبکتر هستند.

بسیاری از متخصصان حوزه فناوری به این نکته اشاره دارند که تولیدکنندگان نمایشگر باید صفحه‌نمایش‌هایی تولید کنند که دوام زیادی داشته باشند چرا که تلفن‌های هوشمند روزانه صدها بار باز و بسته می‌شوند اما چنین اتفاقی برای تبلت‌ها نمی‌افتد. همچنین تبلت‌ها فرکانس کمتری برای تا شدن دارند.

شرکت LG Display قصد دارد همین صفحه نمایش‌های تاشوی 13 اینچی را به شرکت‌های Dell و LG Electronics هم بفروشد. توجه داشته باشید که تولید اینگونه تبلت‌ها در حال حاضر شایعه‌ای بیش نیست و کمپانی ال‌جی از نظر دادن درباره این خبرها خودداری کرده است.

تبلت‌های تاشو در راه هستند

بیشتر بخوانید: گوشی Lenovo Z5 Pro؛ محصولی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه! +تصویر

انتهای پیام/

لنوو قصد دارد تبلت‌های تاشو تولید کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلت‌های تاشو در راه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..