تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط با گروه تروریستی، تازه‌ترین اتهام آردا توران!

۷۸۶۱۵۷

۳۱۸ بازدید

 آردا توران ستاره ترک تبار باشگاه بارسلونا و تیم ملی ترکیه به اتهام ارتباط با رهبر یک گروه تروریستی تحت تعقیب، مورد بازجویی قرار گرفت.

ایرنا: آردا توران ستاره ترک تبار باشگاه بارسلونا و تیم ملی ترکیه به اتهام ارتباط با رهبر یک گروه تروریستی تحت تعقیب، مورد بازجویی قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی «راشا تودی» روز پنجشنبه نوشت: توران به اتهام ارتباط با «فتح الله گولن» شهروند ترک تبار ساکن آمریکا که به عنوان رهبر گروهی که آنکارا آن را «تروریست» می داند، تحت تعقیب قرار دارد؛ مورد بازجویی قرار گرفت.

ارتباط با گروه تروریستی، تازه‌ترین اتهام آردا توران!

اداره دادستانی کل استامبول تحقیقات خود را در خصوص ادعاها مبنی بر ارتباط توران، «امره بلوز اوغلو» بازیکن تیم فنرباغچه و «اوکان بوراک» بازیکن اسبق تیم ملی ترکیه و همچنین «بولن کورکماز» مدیر فنی باشگاه آنتالیااسپور این کشور آغاز کرده است.

براساس گزارش روزنامه وطن ترکیه، افراد مذکور مضنون به 'عضویت در گروه فتو (سازمان تروریستی فتوحیست)' یا 'عدم عضویت در این گروه اما همکاری آگاهانه و داوطلبانه' با آن ها هستند؛ اتهاماتی که همچنان توسط مقامات ترکیه در حال پیگیری و بررسی است.

گولن که به عنوان یک فعال سیاسی از سال 1999 در آمریکا سکونت دارد؛ به دفعات از سوی «رجب طیب اردوغان» رییس جمهوری ترکیه به عنوان مغز متفکر کودتای نافرجام سال 2016 مورد اتهام قرار گرفته است.

در طول این مدت ترکیه از آمریکا خواسته تا گولن را مسترد کند و از زمان کودتای مذکور مقامات ترکیه هزاران نفر از پیروان منتسب به گولن را بازداشت و هزاران نفر دیگر را در جریان عملیات های ضد تروریستی از کشور اخراج کرده اند.

توران که فصل گذشته پس از سپری کردن دورانی نه چندان درخشان روی نیمکت آبی اناری ها، به طور قرضی به باشاک شهیر ملحق شده است، دوشنبه جاری به اتهام درگیری با یک خواننده مشهور ترک در معرض خطر 12 سال و نیم حبس قرار گرفت.

لازم به ذکر است توران در جریان کودتای نافرجام سال 2016 ترکیه، از اردوغان حمایت و در تظاهراتی که به همین منظور نیز برگزار شد، شرکت کرده بود؛ در سوی مقابل اردوغان هم به عنوان شاهد در مراسم ازدواج توران شرکت کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط با گروه تروریستی، تازه‌ترین اتهام آردا توران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..