تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

۷۸۶۱۴۹

۳۸۲ بازدید

 

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه 27 مهر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار پرانرژی، جسور و باهوش هستید که هر کاری را که به عهده بگیرد با موفقیت به پایان خواهد رساند و تا زمانی که این اتفاق نیفتاده باشد هم تسلیم نخواهد شد. شما نسبت به نظافت و تمیزی حساسیت بسیار زیادی دارید، همیشه به آنهایی که نیازمند حمایت هستند کمک می کنید و از همراهی با افراد با سواد و باهوش لذت می برید. شما خیلی خوب می دانید که از زندگی چه می خواهید و به همین دلیل هم به سرعت پله های ترقی را طی می کنید. امسال نگرش مثبتی که به زندگی پیدا کرده اید در حفظ سلامتیتان به شما کمک قابل توجهی نموده و آسایش خاطر مورد نیازتان را در اختیارتان قرار خواهد داد. امسال احتمال اینکه از درگذشتگان فامیل ارثی به شما برسد بسیار زیاد خواهد بود، به ویژه از طرف اقوام پدریتان این احتمال بسیار قویتر است. احتمال اینکه منبع درآمد جدید برای خودتان پیدا کنید بسیار زیاد خواهد بود و وضع مالیتان از این طریق به میزان چشمگیری بهتر خواهدشد. سخت کوشی شما و توانایی بالایتان در گرفتن بهترین تصمیم ممکن در سالی که پیش رو دارید موفقیت های بسیاری را برای شما رقم خواهد زد. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعالیت دارند از لحاظ حرفه ای سال خوبی را در پیش خواهند داشت و قراردادهای بزرگی را به امضا خواهند رساند. امسال عاشق خواهید شد و این اتفاق شیرین شما را به مهربانترین فرد دنیا تبدیل خواهد کرد. آبان، آذر و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است با یک غافلگیری فوق العاده مواجه شوید و چیزی کاملا غیر منتظره توجهتان را به خود جلب کند. با این حال اگر ته دلتان خیالتان زیاد راحت نیست زیاد با عجله پیش نروید. آنچه شما می بینید تمام داستان نیست و حس ششمتان در این زمینه به شما کمک زیادی می تواند بکند. اگر برای اتفاقات غیر مترقبه آماده نیستید بهتر است به دنبال این طعمه نروید. کمی صبر کنید و ببینید حس درونیتان به شما چه می گوید و بدون هیچ تردیدی به آن اعتماد کنید. امروز در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی ایجاد خواهد شد و فرصت این را خواهید داشت که با عشق خود برنامه های مفرح و لذت بخشی داشته باشید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز پیش از شروع هر نوع رابطه جدیدی خوب فکر کرده و همه جوانب را در نظر بگیرید، متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. حتی اگر شناگر ماهری باشید هم حدس زدن عمق آبی که پیش رو دارید کار آسانی نیست و فشار آن ممکن است شما را از مسیر خود خارج کند. پس قدم به قدم جلو بروید و ناگهان شیرجه نزنید. اکنون با احتیاط می توانید پایه ای محکم برای رابطه ای پایدار بسازید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز دلتان می خواهد در مورد جاه طلبی ها و رویاهای بلند پروازانه خود با اطرافیانتان حرف بزنید، ولی انتقادهای سرسختانه دیگران ممکن است ذوقتان را کور کند. شاید احساس کنید که دارد در حقتان بی انصافی می شود، ولی خوشبختانه شما در حال حاضر در موضع قدرت قرار دارید و نیازی به دفاع از اهداف و برنامه هایتان ندارید. کافی است دست به کار شده و برنامه هایتان را عملی کنید تا مورد تشویق و تحسین دیگران قرار گرفته و خودتان را به آنها ثابت کنید. طی چند سال گذشته روابطی که داشته اید منبع مستقیم فراگیری درس هایی ارزنده برای شما بوده اند. سعی کنید درس هایی که یاد گرفته اید را به کار بگیرید تا به پیشرفت شخصیت خود نیز کمک کرده باشید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شرایط کیهانی به گونه ای است که شما می توانید سود مالی زیادی را به دست بیاورید، به همین دلیل هم روز خیلی خوبی برای هر نوع معامله و خرید و فروش می تواند باشد. شما باید به ایده ها و نظرات اطرافیانتان توجه بیشتری داشته باشید، شاید آنها بتواند راه های بهتری برای رسیدن به اهدافتان پیش روی شما بگذارند که به ذهن خودتان نرسیده اند. امروز کلام شما تأثیر زیادی روی دیگران می گذارد و باعث می شود که آنها به گفتن حقیقت تشویق شوند. سعی کنید از این موقعیت برای برقراری صلح و آرامش بین افراد و گروه های مختلف استفاده کنید و به دیگران کمک کنید تا با هم کنار بیایند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

صلح، آرامش و هماهنگی جزئی جدایی ناپذیر از برنامه ی امروز شما خواهند بود، اما ممکن است به صورت خیلی غیر منتظره سر و کله ی افراد و موقعیت هایی پیدا شود که خواسته یا نا خواسته این آرامش را به هم می زنند. بهتر است به جای اینکه تسلیم این نیروی مخرب شوید و به جنگ با آن بپردازید تا می توانید از این موقعیت فاصله بگیرید، در غیر این صورت خودتان را وارد میدان نبردی می کنید که در واقع به شما تعلق ندارد و تنها روح و روانتان را خراب می کند. سعی کنید روزتان را در کنار افرادی بگذرانید که باعث آرامش شمامی شوند، نه آنهایی که فقط منتقل کننده ی نگرانی و استرس هستند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما مدام طوری رفتار می کنید که انگار خودتان خیلی بیشتر از بقیه می فهمید و دائم اشتباهاتشان را به آنها گوشزد می کنید. سعی کنید دست از این کار کشیده و به جای اینکه اشتباهاتشان را به رخ آنها بکشید از آنها جلوگیری کنید. شما امروز واقعا می توانید نتایج کارهای دیگران را از قبل پیش بینی کنید و این قدرت ناگهانی حس ششمتان می تواند کمک بزرگی به اطرافیانتان بکند، اما ممکن است آنها زیاد به حرف ها و هشدارهایتان توجه نکنند. در هر صورت شما سعی خودتان را بکنید و بهترین راه حلی که به ذهنتان می رسد را به عزیزانتان پیشنهاد کنید، حتی اگر آنها به گفته های شما توجهی نکنند هم خیال شما از اینکه تلاشتان را کرده اید راحت خواهد بود.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما خیلی راحت می توانید بفهمید که درست ترین کار ممکن چیست، اما به دلایلی عملی کردن راه حل های خوبی که برای مشکلات مختلف به ذهنتان می رسند برایتان دشوار است. جلوی خودتان را با افکار بیهوده نگیرید و سعی کنید در کنترل اوضاع نقش فعالی داشته باشید. تلاش خودتان را بکنید، اما آنقدر نگران نتیجه نباشید که اگر کارها آنطوری که دلتان می خواهد پیش نرفتند ناراحت و سرخورده بشوید. امروز تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا کاملا مستقل باشید و به هیچکس احساس وابستگی نکنید. سر و سامان دادن به قفسه ی کتاب هایتان می تواند راه حل خوبی برای فرار از بیکاری بعدازظهرتان باشد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما درگیر بلندپروازی ها و جاه طلبی های خود هستید و در ذهنتان نقشه هایی جدی برای رسیدن به به اهدافتان دارید. با این حال به زبان آوردن نیازهایتان برایتان کار بسیار سختی است و حس می کنید این کار از شخصیت شما به دور است! هر چقدر هم که خجالتی باشید اکنون زمان خوبی برای این می تواند باشد که به خودتان اعتماد کرده و به سوی دیگران قدم بردارید. نیازی نیست اینقدر سرسختانه برای سرکوب احساسات خود تلاش کنید. شجاع باشید و دلتان را به دریا بزنید. بیخیال کار و نظم و جاه طلبی شوید و تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما دو گزینه پیش رویتان دارید. یا باید خودتان را به میان دردسر بیندازید، یا یابد تا می توانید از آن فاصله بگیرید. نمی توانید کنار میدان نبرد بایستید و درگیر آن نشوید. امروز دو نفر و یا حتی شاید دو گروه از اطرافیانتان با هم درگیری هایی خواهند داشت و ممکن است از شما هم خواسته شود که در این درگیری جهت خودتان را انتخاب کنید، اما بهتر است اگر دیدید نمی توانید صلح را برقرار کنید خودتان را به کل از این نبرد دور نگه دارید. شاید برای شمایی که همیشه آماده به نبرد هستید کار سختی باشد که بخواهید خودتان را از این ماجرا دور نگه دارید اما باور کنید به نفعتان است که آرامش خودتان را حفظ کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است احساس کنید که دیگران فقط به فکر خواسته ها و منافع خودشان هستند و به شما هیچ اهمیتی نمی دهند. هر چند شما سعی می کنید که با این وضعیت کنار بیایید، ولی برخی افراد نسبت به مسئولیت ها و وظایف خود بی تفاوت هستند و این موضوع شما را آزار می دهد. حتی اگر ته دلتان ترجیح می دهید کمی دست نگه دارید هم از گرفتن تصمیمات و بزرگ وحشتی نداشته باشید. در مورد این که آیا می توانید به طرف مقابلتان اعتماد کنید یا خیر به ندای درونتان گوش کنید. عمق بخشیدن به روابط اجتماعیتان به شما این قدرت را می دهد که چیزی خیلی بیشتر از آنچه که انتظارش را دارید به دست بیاورید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شاید زندگی اجتماعیتان امروز با درگیری و مشکلاتی همراه باشد، ولی با این حال صدایی از درونتان به شما می گوید که همه چیز خیلی زود روبراه خواهد شد. متاسفانه شما تمایل چندانی به گوش دادن به ندای درونیتان ندارید، به ویژه اگر پای روابطتان در میان باشد. این را یادتان باشد که اگر امیدتان را از دست بدهید کنترل اوضاع از دستتان خارج خواهد شد. اعتماد کردن به حس درونیتان شما را از این سردرگمی فعلی نجات خواهد داد، به شرط آنکه خودتان را باور داشته باشید. . امروز باید به همه دنیا نشان دهید که وقتی حرف عشق در میان باشد با کسی شوخی ندارید. به ارتباط خود با بچه ها توجه کنید، شما از آنها چیزهای زیادی می توانید یاد بگیرید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شاید آرزو کنید که ای کاش زندگیتان یک کنترل داشت و با آن می توانستید این بخش از زندگیتان را روی دور تند بگذارید و هر چه زودتر از شر این همه سختی و پستی و بلندی راحت شوید. با این حال باید بدانید که زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. تنها مشکل این است که شما به ویژه در زمینه روابط عاطفی خود به ثبات بیشتری نیاز دارید و حس تردید و دودلی که امروز شما را فرا گرفته باعث شده است که احساس وحشت و درماندگی کنید. به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری امروز را پشت سر بگذارید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..