تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ما توانایی حضور در رده های بالاتر را دارد

تیم ما توانایی حضور در رده های بالاتر را داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میلاد سوری بازیکن تیم فوتبال نود ارومیه درباره شکست برابر تیم پرسپولیس و حذف از رقابتهای جام حذفی اظهار کرد: به هر حال توانایی این را داریم که در رده های بالاتر باشیم و به تیم پرسپولیس هم این برد را  تبریک می گویم و امیدوارم در نهایت این تیم  به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و در این رقابتها به موفقیت برسد و قهرمانی را بعد از 30، 40 سال بدست آورد. 

او درباره اینکه پارسال بازیکن تیم فوتبال نفت تهران بوده است و از این تیم خبر دارد، گفت: تیم نفت تهران با استعدادهایش نابود شدند و از جوانان این تیم جایی حضور ندارند و شاید در خانه هایشان هستند یا در جای دیگر مشغول به کار هستند. همچنین برای مدیریت نابسامان کشورمان متاسف هستم. سوء مدیرت و رسیدگی نکردن باعث شد که بازیکنان نفت نابود شوند و خدا را شکر که من توانستم در نقل و انتقالات به تیم نود ارومیه انتقال یابم و انشاالله بتوانیم به لیگ بالاتر صعود کنیم. 

سوری درباره اینکه از تیم نفت تهران شکایت کرده است یا نه! بیان کرد: از چه کسی شکایت کنیم و پولمان را چطور بگیریم و من 2 سال در آنجا رایگان بازی کردم و باید بگویم نوش جانشان و نمی دانم چه بگویم و متاسف هستم. تیم نفت تهران تا 2 سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا بود و بین 8 تیم آسیا حضور داشت اما اکنون این تیم  وجود ندارد و شاید دیگر تیمداری نکنند و من خبر ندارم.

بیشتر بخوانید:

برانکو: تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ در آسیا از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنیم ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نودارومیه پرسپولیسی‌ها در صف دریافت ارز ثانویه پرسپولیس - نود ارومیه/ تقابل شاگردان برانکو با حریف گمنام

انتهای پیام/  

اظهارات  سوری درباره شکست مقابل پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ما توانایی حضور در رده های بالاتر را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..