تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




19"معمای تصویری" جدید همراه ب&#

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بخش از باشگاه خبرنگاران جوان 19 "معمای تصویری" جدید همراه با جواب را ببینید و بخوانید. تمامی معماهای جمع آوری شده در این متن دارای پاسخ هستند. در ادامه با ما همراه شوید.

جدید ترین معماهای تصویری با پاسخ پاسخ علامت پنجم در تصویر چه می تواند باشد؟

19

پاسخ معمای تصویری 1: در این عکس عداد 1،2،3،4،5نمایش داده شده است و آینه هر عدد در کنارش قرار دارد پس گزینه ت جواب صحیح است چون نشان دهنده عدد 5  است.

حتما بخوانید: معمایی که ذهن کاربران زیادی را درگیر کرد!

با دقت به تصویر نگاه کرده و بگویید چه می بینید؟

19

جواب معمای تصویری 2: اگر با توجه بیش تری به تصویر نگاه کنید گربه ای سیاه رنگ در را پشت خواهید دید که روبه روی قاب عکس دختر نشسته است. همین قرارگیری موجب خطای دید می شود.

میمون بازیگوش در تصویر زیر قصد دارد که دسته متصل به چرخ اولی را به طرف سمت پایین بچرخاند، با انجام این کار همه چرخ ها شروع به چرخیدن می کنند. اینک شما بایستی با دقت خود بگویید که عقربه متصل به چرخ آخر به سوی کدام عدد تمایل می گردد؟

19

پاسخ معمای 3: بر اساس زاویه چرخش چرخ ها می توان گفت که عقربه به سمت عدد 2 تمایل پیدا خواهد کرد.

یکی از 9 گزینه بایستی حذف گردد، شما چه گزینه را و به چه علت انتخاب می کنید؟

19

جواب معمای تصویری شماره 4: گزینه 3 به علت متفاوت بودنش باید حذف گردد، چون مابقی گزینه ها دو به دو با یکدیگر مشابه اند.

حتما بخوانید:  جواب معماها را بخوانید+ تصاویر

رنگ قرمز به عنوان مرجع در این معمای تصویری در نظر گرفته می شود، هدف از این معما هم این است که از بین سایر گزینه ها کدام یک با طرح قرمز کاملا شباهت دارد؟

19

پاسخ معمای شماره 5: گزینه های A E F جواب های صحیح هستند.

در این تصویر تعدادی حلقه مربعی شکل وجود دارد که بعضی از آن ها به سایر حلقه ها اتصال یا اتصالاتی دارند، ولی  تعدادی نیز اصلا اتصالی به دیگر حلقه ها ندارند. شما باید حلقه های فاقد اتصال را بشناسید.

19

پاسخ معمای تصویری جدید 6: شماره های 17، 19و 23 پاسخ این معما هستند.

در تصویر زیر به جای علامت سوال چه عددی باید قرار گیرد؟

19

جواب معمای شماره 7: جهت رسیدن به پاسخ باید مجموع اعداد موجود را به دست آورده و در اختلافشان ضرب کنیم.در این جا عدد 15 صحیح است.

معمای تصویری زیر از سه قسمت جدا از هم تشکیل گردیده است، شما با توجه و دقت خود باید گزینه مناسب برای نقطه چین را بیابید.

19

پاسخ این معمای تصویری : گزینه d  است. چرا که از سمت چپ به راست تعداد پاره خط های اشکال تا 5 زیاد می شود و سپس کاهش پیدا می کند.

حتما بخوانید: معمای انیشیتن را شما حل کنید!!!

گربه موجود در تصویر به طرف پایین در حال حرکت است یا بالا؟

19

پاسخ شماره 9: با دقت بیشتر به قسمت لبه های پله خواهید دید که گربه به سمت پایین می رود.

در معمای تصویری زیر 6 عدد پیتزا وجود دارد که هر یک به 6 قسمت تقسیم گردیده اند و هر کدام نیز نمایانگر یک عدد خاص هستند. حال اتفاقی یکی از این قسمت ها خورده شده اند شما باید عدد مربوط به قسمت خورده شده را بگویید که چند است؟

19

 پاسخ شماره 10 معمای تصویری: عدد 7 جواب معما است. به این ترتیب که در ردیف بالا هر قسمت از پیتزای وسطی، حاصل جمع قسمت های متناظر دو پیتزای کناری اش است.

در تصویر زیر چند حیوان می بینید؟

19

معمای تصویری جدید به صورت داستانی

در این تصویر پسر بایستی خودش را نجات بدهد ولی همان طور که مشاهده می کنید مشکلات و موانع زیادی در اطراف او است که به شرح زیر هستند:

رفتن به سمت راست حمله مار را در پی دارد. شیر گرسنه و منتظر شکار است. تسماح ها در آرزوی شکستن شاخه درخت و شکار پسر هستند.

خب با این اوصاف شما چه راهی پیشنهاد می دهید؟

19

جواب های معمای تصویری شماره 12:

پسر بچه زمانی چشم هایش را باز کند که همه آن ها در خواب هستند. در ابتدای کار سر مار را گرفته و فشار دهد و به سمت شیر پرت کند. در این لحظه شیر عقب نشینی می کند و پسر می تواند به طرف تبر بپرد و به وسیله تبر شیر را بکشد و جسد آن را به سمت تمساح های گرسنه بیاندازد.

حتما بخوانید: عجیب ترین معمای تاریخ اینترنت 

معمای تصویری و یافتن اختلاف ها

19

 

19

دایره های کشیده شده اختلافات را مشخص می کنند. امیدواریم از این معماهای تصویری جالب لذت کافی را برده باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «19"معمای تصویری" جدید همراه ب&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..