تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۵ راس دام قاچاق در شهرستان‌های تایباد و تربت جام کشف شد

۹۵ راس دام قاچاق در شهرستان‌های تایباد و تربت جام کشف شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد از کشف ۵۰ راس دام قاچاق در شهرستان تایباد خبر دادگفت: ماموران پاسگاه انتظامی کرات این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور خواف به تایباد به یک دستگاه وانت نیسان حامل دام زنده مشکوک و خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.


وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.


فرمانده انتظامی تایباد با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است،  تصریح کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و دام‌های قاچاق به قرنطینه دامپزشکی تایباد تحویل داده شد.

کشف ۴۵راس دام قاچاق در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام سرهنگ هوشنگ کیانی هم از کشف ۴۵راس دام قاچاق در تربت جام خبر داد و گفت: مامورین ایستگاه ایست و بازرسی شهید عزتی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام زنده مشکوک و پس توقف و بررسی مدارک راننده ۴۵راس گوسفند زنده قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند .

 افزود: کارشناسان ارزش احشام را ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک متهم دستگیرو تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام//ز.ج

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۵ راس دام قاچاق در شهرستان‌های تایباد و تربت جام کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..