تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




القای روزانه 750هزار شبهه در فضای مجازی/دشمن برای روستاهای ما هم برنامه ریزی کرده است

معاون جامعه مدرسین حوزه در همایش ائمه جماعت قم:

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت:چند روز قبل چند نفر انگلیسی به روستاهای اطراف قم رفتند و مسائلی را بررسی کردند،معلوم نیست دنبال چه مسائلی هستند.

ردپای استعمار پیر در روستای های قم/دشمن برای روستاهای ما هم برنامه ریزی کرده است به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی،معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین پیش ازظهر پنجشنبه در چهل ودومین همایش ائمه جماعت  قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین در قم برگزار شد با قدر دانی و تشکر از زحمات چند ساله حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در خدمت رسانی به جامعه اسلامی گفت: آقای قرائتی از شخصیت هایی است که سالها در حوزه، رسانه و جامعه، مشغول تبلیغ و بیان تفسیر است و خالصانه دراین راه در حال خدمت گذاری است.

وی افزود: استاد قرائتی، روحانی مخلص به تمام معنا، در کار خود موفق و بلکه بی نظیر و آشنا به مسائل قرآنی است.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین عنوان کرد: هر منبری دورانی دارد و بعد مدت و زمانی افول خواهد کرد؛ در صدا وسیما کسی شاید بتواند 2 تا 10 سال فعالیت کند؛ ولی استاد قرائتی 40سال در رسانه ملی مشغول ارائه مباحث قرآنی و ارائه تفسیر است و دوست داران را توانسته همیشه با خود همراه داشته و همراه کند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت: اگرچه ایشان سخنران نیست، ولی به دلیل تسلط بر قرآن همیشه حرف های تازه و نو می زند همین مسئله، رمز موفقیتشان بر سایر حوزویان است.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی آثاری در موضوعات تفسیر، نماز و موضوعات دیگر دارند که برای همه اقشار مختلف مردم از نوجوان تا اهل علم، قابل استفاده است. این نشان می دهد در مسائل تفسیری و قرآنی، قوی کار کردند و توانستند به زبان ساده و شیوا مباحث را تآلیف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بابیان اینکه برای انسان معتقد درمسائل مختلف علمی و تبلیغی، هیچ بن بستی نیست و در هر حال با تکیه بر خدا فعالیت می کند و از بن بستها خسته و درمانده نمی شود، اظهار کرد: قرآن فرمود« تعجب می کنم وقتی مسلمانان می ترسند به خدا پناه نمی برند. درجنگ احد، وقتی سپاه اسلام شکست خورد، ابوسفیان به فکر تدارک جنگ دیگر بود، جبرئیل خدمت پیامبر(ص) آمد که «ای پیامبر چرا نشسته اید، دشمن آماده و مهیا برای جنگ دیگر شده است».

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین افزود: بعضی از سپاهیان اسلام ترسیده بودند که خطاب آمد« ای پیامبر(ص) به مسلمانان بگو تنها کسی که باید بترسید از خدا است، و تنها کسی که باید تکیه کنید، باز خدا است، ترسیدن از غیر خدا معنا ندارد.»

وی بابیان اینکه نباید در فعالیت های تبلیغی از موانع و کارشکنی بعضی افراد خسته شد، گفت: اگر روحیه درست و ایمان قوی داشته باشیم، می توانیم در برنامه های تبلیغی قدمهای بهتری برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بابیان اینکه هزار و 200 مسجد در قم وجود دارد، افزود: این ها ظرفیت قوی برای تبلیغ دین است. نباید جوانان را رها کنیم.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین افزود: درشبانه روز 750هزار شبهه در فضای مجازی القاءمی شود، به همین دلیل ائمه جماعت ظرفیت خوبی برای پاسخ گویی دارند. باید دنبال این باشیم و فکر کنیم چگونه می توان از این ظرفیت ائمه جماعت بهره کافی برای جذب جوانان و پاسخ گویی به شبهات ببریم.

وی با بیان اینکه الان قانون امر به معروف و نهی از منکر تصویب شده است، عنوان کرد: نمی شود همه چیز را به مسئولین واگذار کرد، باید از ظرفیت ائمه جماعت برای امر به معروف ونهی از منکر استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بابیان اینکه در شرایطی قرار داریم که بعضی از اتفات در کشور مردم را خسته و درمانده کرده، اظهار کرد: باید روحانیت و ائمه جماعت پناهگاه مردم و جوانان باشد. حرفشان را بشنود، گوش دهند و برای حل مشکلات تا جایی که از دست شان برمی آید حرکتی انجام داده و کوتاهی نکنند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین بابیان اینکه باید مساجد، بیشتر از گذشته فعال تر شود و به جذب جوانان اقدام کندگفت: اگر حوزه و روحانیت این کارها را انجام ندهند، در آینده باید منتظر عواقب آن باشیم.

وی بر اهمیت حضور مردم در سفر اربعین تأکید کرد، عنوان کرد: لازم است مردم و جوانان را برای حضور در اربعین تشویق کنیم و از اهمیت اربعین برای آنها بگوییم.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت: چند روز قبل به ما خبر دادند که چند نفر از انگلستان به قم و روستاهای اطراف رفتند و مسائلی را بررسی کردند، معلوم نیست دنبال چه مسائلی هستند، نباید از کنار این اتفاقاتی که در اطراف ما می گذر بی تفاوت بود. این نشان می دهد دشمن برای روستاهای ما هم برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/ش

سخنان حجت الاسلام آشتیانی در همایش ائمه جماعت  قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «القای روزانه 750هزار شبهه در فضای مجازی/دشمن برای روستاهای ما هم برنامه ریزی کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..