تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توفیق خدمت به مردم فرصت و نعمت بزرگی برای مسئولان است

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1397/07/26 شناسه خبر: 1419902

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر خدمات رسانی مسئولان به مردم گفت: توفیق خدمت به مردم فرصت و نعمت بزرگی برای مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با کارکنان اداری مرکز استان گفت: از اینکه توفیق خدمت به مردم استان زنجان که بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است پیدا کردم خوشحال هستم و امیدوارم در عمل و با رفتار و اقدامات بتوانیم دین خود را به مردم استان ادا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان به اشاره به حدیثی از امام حسین‌(ع) که می فرمایند اینکه شما در جایگاهی قرار می‌گیرید که محل رجوع مردم برای رفع گرفتاریهایشان باشد و این جایگاه و محل رجوع مردم به مسولین یک فرصت و نعمت است ،نکند شما این فرصت و نعمت را به نقمت تبدیل کنید و در پیروی از این حدیث و عمل به آن مسولان نباید از مراجعات مردم به آنها ملول و خسته شوند و واکنش دهند و خداوند این فرصت را در اختیار ما قرار داده و بایستی قدر این نعمت ها را بدانیم و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار ببریم.

وی با بیان اینکه کارکنان هر مجموعه ابزاری ارزشمند برای مسئولین در جهت تلاش و خدمت و رسیدن به هدف که همان خدمت به مردم هست می‌باشند و مسئولان بدون وجود کارکنان شأن و جایگاهی در دستگاهها ندارند و بدون کمک کارکنان نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

رئیس شورای قضایی استان افزود: نباید بین مسئولان و کارکنان فاصله ایجاد شود و رفتار تقابلی توأم با احترام  بین مسولان و کارکنان  بایستی مد نظر باشد و ما تمام تلاش خود برای تحقق این امر ودر جهت رفع مشکلات و دغدغه های کارکنان بکار خواهیم بست.

صادقی نیارکی بیان کرد: حاکم کردن تفکرات جدید در مجموعه باید با مطالعه و برنامه باشد و برداشتن موانع و توجه به خواسته های کارکنان با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی به ضابطه مند کردن فرایند ارزشیابی ها تاکید کرد و خاطر نشان کرد: ارزشیابی‌ها بایستی بر اساس توانمندی و عملکرد کارکنان انجام شود و معتقدم در امور اداری برخی اصلاحات باید انجام شود و سبک سازی نیروهای ستادی و ضابطه مند نمودن شورای طبقه بندی مشاغل از رویکرد اصلی و مهم مجموعه خواهد بود .

وی در ادامه توجه به امور رفاهی کارکنان را مورد تاکید قرار داد  و افزود: در گذشته امکانات خوبی در مجموعه ایجاد شده که بایستی از مسولین سابق به جهت فراهم نمودن این امکانات تشکر نماییم.

وی در پایان از راه اندازی سامانه مجازی جهت ارتباط مستقیم با رئیس کل در خصوص  دریافت درخواست ها ، پیشنهادات و انتقادات خبر داد و افزود: کارکنان از اینکه بتوانند با بنده دیدار و ارتباط داشته باشند دغدغه نداشته باشند چرا که هم به صورت حضوری بدون وقت قبلی و هم از طریق سامانه ارتباطی کارکنان می توانند مشکلات خود را در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توفیق خدمت به مردم فرصت و نعمت بزرگی برای مسئولان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..