تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جامعه بدون روحیه انقلابی مرده است

ساعت: 14:13 منتشر شده در مورخ: 1397/07/26 شناسه خبر: 1419842

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر روحیه انقلابی در جامعه ای حاکم نباشد و مردم نسبت به حق و باطل بی تفاوت رد شوند، آن جامعه مرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،حجت الاسلام  عبدالله حاج صادقی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان،اظهار داشت: شور حسینی مردم زنجان در ایام محرم نشات گرفته از نهضت کربلا است و مردم این منطقه الگو گیرنده از نهضت عاشورا هستند.

وی افزود: امام حسین (ع) به دنبال درمان بیماری بودند که برای مردم آن زمان احساس درد نداشت، بدترین درد دردی است که مریض متوجه آن نبوده و احساس نکند.

این مسئول با بیان اینکه درد هوشیاری و توجه را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: بزرگترین بیماری، بیماری بی دردی از دیدگاه شهید مطهری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بیان داشت: اگر قبح گناه در جامعه ریخته شد و معصیت هایی را رواج یافت که مردم آن را گناه ندیده و ارزش حساب کردند، گرفتار جهل مرکب می شوند که این بیماری نابود کننده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه امروز بعد از چهل سال موفقیت انقلاب اسلامی تلاش برخی ها این است که همان بیماری دوران امام حسین (ع) را به جان جامعه بیندازند، افزود: با الگو گیری از پرچم حضرت علی اکبر و حضرت عباس (ع) باید جان داد اما دین نداد.

وی گفت: از دیدگاه امام حسین (ع) اگر حاکمیت دست ولی خدا نبود و دست طاغوت بود، اسلام مرده است.

این مسئول افزود: اگر یزیدی در جامعه حاکم باشد اما نماز و روزه نیز برپا شود، به دلیل حاکمیت طاغوت، آن جامعه دین ندارد و نقاشی از اسلام محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نماز و روزه در نظام ولایی حیات دارد،افزود: جامعه مرده جامعه ای است که حق در آن محور نبوده و باطل ضد ارزش تلقی نشود.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اگر روحیه انقلابی در جامعه ای حاکم نباشد و مردم نسبت به حق و باطل بی تفاوت رد شوند، آن جامعه مرده است،ادامه داد: جامعه بدون روحیه انقلابی،جهاد،مبارزه و پیکار در راه خدا دارای دین مخدر و وهابی است.

وی گفت: دینی که دنیای مردم را آباد نکند،این دین خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: در این چهل سال دشمن داشته ایم و کاری نبوده است که نکرده باشند و باید گفت با وجود انواع فتنه ها و نقشه ها، زنده ماندن انقلاب معجزه است.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها زنده مانده بلکه پیشرفت هم داشته است،افزود: مواظب باشید دشمن ناتوان شکست خورده به دنبال ایجاد بیماری بدون سر و صدا و بدون درد را در جامعه رسوخ دهد.

وی برضرورت توجه به بعد حماسی کربلا تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال این است که زهر انقلاب و اسلام را بگیرد که این نوع اسلام ،اسلام معاویه ای است و خطری برای دشمنان ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:  اسلام عربستان و سکولار برای دشمن بی خطر است و از این نوع اسلام دفاع می کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اجازه ندهید انقلاب و دین ما تحریف شده و دین زدائی شود، افزود: دشمن به دنبال تحریف دین در برنامه گام به گام است.

وی افزود: یه جاهایی غیرت دینی ما باید به جوش بیاید و اگر آرام آرام دین زدائی می شود، باید مقابله کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جامعه بدون روحیه انقلابی مرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..