تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار فرمانده سپاه شهداء با خانواده شهید کریم یزدانی در شاهین دژ

ساعت: 12:17 منتشر شده در مورخ: 1397/07/26 شناسه خبر: 1419764

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با همراهی تعدادی از مسئولین شهرستانی شاهین دژ با خانواده شهید کریم یزدانی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عصر روز گذشته سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه با خانواده شهید کریم یزدانی دیدار کرد.

وی، در این دیدار با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند شما خانواده های معظم شهداء چشم و چراغ این ملت هستید، گفت: شهیدان ما مخلصانه و به دور از ریا با عشق به امام و کشور خود جان شان را بر طبق اخلاص گذاشتند و با حضور در میدان، داغ بزرگی بر دل دشمنان این نظام و انقلاب گذاشتند.

شهید والامقام کریم یزدانی در سال۱۳۴۶ در یک خانواده مذهبی در شهرستان شاهین دژ متولد گشت.

تحصیلات خود را تا دوره متوسطه توأم با سعی و تلاش ادامه داد، این شهید با وجود انقلاب جان تازه ای یافت و در تمامی مجالس و راهپیمایی و محافل مذهبی شرکت می کرد و در هسته های مقاومت بسیج فعالیت چشمگیری داشت.

از جمله خصوصیات بارز این شهید عشق و علاقه ای به ولایت فقیه و امام امت و دعوت به حفظ و روحیه انقلابی و مذهبی و شرکت خالصانه در مراسم عزاداری سالار شهیدان(ع) را می توان ذکر کرد.

سرانجام پس از۲۳ ماه خدمت سربازی در مناطق جنگی، در سال ۶۷ در درگیری با دشمن بعثی در منطقه عملیاتی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار فرمانده سپاه شهداء با خانواده شهید کریم یزدانی در شاهین دژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..