تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصتی برای تعویض طلایی و خدمت یک لژیونر!/ وزیر به‌دیار خود باز می‌گردد؟

ساعت: 18:33 منتشر شده در مورخ: 1397/07/26 شناسه خبر: 1419963

گزارشی از محتمل‌ترین گزینه‌ی جایگزینی خدابخش؛

بعد از مدت‌ها فرصتی فراهم شده تا آذربایجان‌شرقی استانداری در قامت خود ببیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: بر گزینه‌های جایگزینی استانداری آذربایجان‌شرقی افزوده شده است و حال در کنار عناوینی همچون سعید شبستری، رضا رحمانی، علیرضا منادی، محمدرضا پورمحمدی و جواد رحمتی، نام حمید چیت‌چیان نیز به چشم می‌آید.

چیت‌چیان 61 ساله در زمره‌ی مدیران بالای 30 سال خدمت قرار می‌گیرد و همچون مجید خدابخش بازنشسته است اما تبصره‌ی جانبازی بالای 50 درصد می‌تواند او را به شمس‌العماره برساند و با اینکه در گوگل درصد جانبازی وزیر سابق نیرو پیدا نمی‌شود اما برخی رسانه‌ها نوشته‌اند قانون منبع به‌کارگیری بازنشستگان شامل حال او نمی‌شود.

حمید چیت‌چیان متولد تبریز می‌باشد و از سال 59 تا 66 در سپاه پاسداران حضور داشته و در صحنه‌های نبرد با رژیم بعث در قامت فرمانده حاضر شده است. او در دوره‌ی سوم مجلس شورای اسلامی با کسب رأی اول به‌عنوان نماینده‌ی تبریز به خانه‌ی ملت راه یافته و بعدها به‌عنوان قائم‌مقام وزیر نیرو در دولت نهم و وزیر نیرو در دولت یازدهم مشغول به‌کار شده است.

هرچند وزیر روحانی در کابینه‌ی یازدهم سیاسی نیست اما رسانه‌های اصلاح‌طلب از او به‌عنوان اصولگرا یاد کرده‌اند و گروهی دیگر وی را مستقل خوانده‌اند اما آنچه مسلم است نام و سوابق چیت‌چیان در قیاس با سایر گزینه‌ها سنگین‌تر است و قطعاً می‌تواند رقیبی غیرقابل حذف برای سایرین شود.

شائبه‌ی حضور چیت‌چیان در کاخ استانداری آذربایجان‌شرقی وقتی پررنگ‌تر می‌شود که منابع آگاه از آغاز رایزنی‌ها و گفت‌وگوها با بزرگان استان خبر می‌دهند و این یعنی او چراغِ سبز بازگشت به تبریز را به دولت‌مردان داده است.

گزارش کوتاه از: مجید قنبرزاده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصتی برای تعویض طلایی و خدمت یک لژیونر!/ وزیر به‌دیار خود باز می‌گردد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..