تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارقان صرافی گرگان دستگیر شدند / کشف 17 میلیارد ریال دلار و سکه

ساعت: 16:36 منتشر شده در مورخ: 1397/07/26 شناسه خبر: 1419878

فرمانده انتظامی گلستان گفت: بامداد امروز ۲ نفر از افرادی که چند روز قبل از یکی از صرافی‌های شهر گرگان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری 2 نفر از سارقان یکی از صرافی‌های این شهر اظهارداشت: بامداد امروز 2 نفر از سارقانی که حدود 10 روز قبل به یکی از صرافی‌های شهر گرگان دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: از این افراد مقادیری طلا، دلار و سکه کشف شد که کارشناسان ارزش آنها را بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مقدار زیادی از طلا و ارز سرقتی، از این افراد کشف شد که تحویل پلیس آگاهی استان شده است. همچنین مقادیری وجه نقد نیز در حساب‌های بانکی سارقان وجود دارد که با هماهنگی قضایی ضبط شده است.

وی گفت: 2 فرد دیگر که همدستان سارق هستند، شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارقان صرافی گرگان دستگیر شدند / کشف 17 میلیارد ریال دلار و سکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..