تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق خودرو در آزادشهر کمتر از دو ساعت

ساعت: 16:27 منتشر شده در مورخ: 1397/07/26 شناسه خبر: 1419876

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: با عملیات فنی و الکترونیک پلیس ، شب گذشته سارق خودرو نیسان در آزادشهر در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ محمدرضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی نیسان، پلیس آگاهی آزادشهر بلافاصله موضوع را پیگیری کرد و در کمتر از دو ساعت یکی از سارقان را دستگیر کرد.

وی در شرح ماجرای سرقت، بیان کرد: یک خانم با راننده نیسان برای جابجایی اثاثیه منزل تماس می گیرد و به او می گوید وسایل بنده در روستای سید آباد است و شما به ابتدای روستای سید آباد که رسیدید، همسر و برادر من آنجا منتظر شما هستند تا مسیر منزل را به شما نشان دهند.

سرهنگ اصلانی ادامه داد: راننده نیسان به سمت روستای سید آباد حرکت می کند و در ابتدای روستا منتظر صاحب بار توقف می کند. در این فاصله دو نفر به سمت او می آیند و سوار بر نیسان شده و او را به انتهای روستا می برند و با ضرب و شتم وی نیسان را به سرقت می برند.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: صاحب نیسان بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس می گیرد و مامورین آگاهی شهرستان آزادشهر به موضوع ورود می کنند. از آنجا که این ماشین چی پی اس داشت، تیم فنی و الکترونیک آگاهی مکان این خودرو را بلافاصله رصد می کند و شروع به تعقیب سارقان می کنند. 

وی خاطرشنان کرد : سارقان با خودرو به سمت علی آباد در حرکت بوده و در یکی از گاراژهای علی آباد توقف می کنند. ماموران آگاهی شهرستان آزادشهر ضمن هماهنگی های لازم با مسئولین مربوطه در شهرستان علی آباد، برای دستگیری این سارقان اقدام می کنند.

سرهنگ اصلانی در پایان گفت : این سارقان در زمان عملیات پلیس مشغول باز کردن قطعات خودروی نیسان بودند و با مشاهده پلیس اقدام به فرار می کنند. یکی از سارقان در این عملیات دستگیر می شود. عملیات پلیس برای دستگیری سارق دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق خودرو در آزادشهر کمتر از دو ساعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..