تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dead Paradise: The Road Warrior v1.4.1 – بازی بهشت مرده برای اندروید

بازی Dead Paradise The Road Warrior توسط استودیو بازی سازی SMOKOKO GAMES در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن می باشد که توانسته با یک میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی هر چیز که سر راهتان قرار گرفته را نابود کنید، از انبار مهمات استفاده کرده و با پرتاب نارنجک و موشک به سمت دشمنان، از یاران خود محافظت کنید. ۴ نوع وسیله نقلیه در اختیارتان قرار دارد. شخصیت های جدید که هریک مجهز به سلاح های پیشرفته تری هستند را آنلاک کرده و سرزمین های دیگر را تحت کنترل خود درآورید. بیش از ۷۰ سطح که در مکان های مختلف دنبال میشوند را تکمیل کنید و با پشت سر گذاشتن انواع چالش ها پاداش های را از آن خود کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

Dead Paradise The Road Warrior v1.4.1 Apk + Mod  کاور-بازی-dead-paradise-the-road-warrior-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-dead-paradise-the-road-warrior-اندروید اسکرین-شات-بازی-dead-paradise-the-road-warrior-اندروید اسکرین-شات-بازی-dead-paradise-the-road-warrior-اندروید info

Welcome to Dead Paradise: The Road Warrior is the free death race shooting game with car battles on fury roads! Choose and level up your death car, upgrade your shooting weapon and bring destruction to your enemy! Become the best killer in the apocalypse race. Make your rivals tremble with fear! Show them the best driving, shooting and fury!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dead Paradise: The Road Warrior v1.4.1 – بازی بهشت مرده برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..