تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Jellipop Match v5.9.0 – بازی پازلی ژلی پاپ برای اندروید

بازی Jellipop Match توسط استودیو بازی سازی Microfun, Inc. در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک فکری و معمایی می باشد که توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی با کنار هم قرار دادن بیشتر از سه آب نبات به سادگی قدرت های یو پی اس را در اختیار بگیرید و با بکارگیری هر کدام به سرعت تعداد بیشتری از آب نبات ها را از روی صفحه نمایش محو کنید. انواع ویژگی های جدید و حالت های بازی را تجربه کنید و مهارت های جدیدی را برای کامل کردن مراحل بدست آورید. پاداش های روزانه ای در گیم پلی وجود دارد که با در اختیار گرفتن هر کدام میتوانید پیشرفت چشمگیری را تجربه کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

Jellipop Match v5.9.0 Apk + Data

کاور-بازی-jellipop-match

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-jellipop-match اسکرین-شات-بازی-jellipop-match اسکرین-شات-بازی-jellipop-match info

Match 3 candies to collect jelly drops in order to advance along the candy track. With sweet surprises around each corner, a new mystery unfolds in every realm of the Jelly Kingdom. Whether you enjoy the excitement of brain teasers or seek a fun way to relax, Jellipop Match provides the ultimate experience of high quality entertainment.

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Jellipop Match v5.9.0 – بازی پازلی ژلی پاپ برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..