تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمال از آخرین وضعیتش می‌گوید؛به السد می‌رسم انشاالله

کمال از آخرین وضعیتش می‌گوید؛به السد می‌رسم انشاالله

ورزش > لیگ برتر - ورزش سه نوشت: هافبک پرسپولیس دقایقی بعد از انجام مداوا در بیمارستان خبر از سلامتی‌اش و حضور در اولین تمرین تیم داد.

کمال کامیابی‌نیا که در دیدار مقابل نود ارومیه دچار آسیب دیدگی کتف شده بود، دقایقی پیش و بعد از انجام درمان بیمارستان را ترک کرد.

مصدومیت دوباره کتف کمال کامیابی نیا که اکنون به نگرانی  بزرگ کادرفنی و هواداران پرسپولیس در آستانه‌ی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ‌ قهرمانان آسیا تبدیل شد، با ادعای این بازیکن مبنی بر عدم مشکل و آمادگی برای حضور در کنار تیم  همراه بوده است.

کامیابی نیا دقایقی بعد از مرخصی از بیمارستان در خصوص این مصدومیت گفت: بدشانسی بود و کاری نمی‌شود کرد. خدا را شکر مشکلی وجود ندارد و اکنون نیز بعد از اتمام درمان به منزل می‌روم و فردا در خدمت پرسپولیس در تمرین خواهم بود. احتمالا مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشم و با تمام توان و انگیزه‌ام تلاش خواهم کرد تا در جدال با السد جواز صعود به فینال را به دست بیاوریم. حضور در فینال را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم و برای اینکه در این شرایط سخت در کنار تیم باشم این مصدومیت که هیچ با بدتر از آن هم در کنار دیگر بازیکنان خواهم بود تا هواداران به یک افتخار بزرگ برسند.

وی در پایان گفت: از هوادارانی که پیگیر وضعیتم بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکردم را برابر السد داشته باشم.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمال از آخرین وضعیتش می‌گوید؛به السد می‌رسم انشاالله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..