تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ مکالمه زائران اربعین کاهش یافت

۷۸۶۱۳۱

۲۱ بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مذاکرات انجام شده با هیات عراقی گفت: بر این اساس برای کاهش نرخ مکالمه‌ها در اربعین توافق شد.

خبرگزاری میزان: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات با اشاره به مذاکرات گسترده با هیات اتصالات و وزارت ارتباطات عراق از توافق کاهش نرخ مکالمات در مراسم اربعین امسال خبر داد.

وی که این خبر را در حساب شخصی خود به اشتراک گذاشته با اشاره به نرخ مکالمه از ایران به عراق تصریح کرد: این نرخ از دقیقه ای ۳هزار تومان به ۹۰۰ تومان کاهش یافته است.

آذری جهرمی درباره ارائه وای فای رایگان به زائران در اربعین خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت های اینترنی عراقی در ۱۰ نقطه از مسیر نجف به کربلا وای فای رایگان به زوار ارائه می شود و البته صحن حضرت زهرا (سلام الله عیلها) هم طی دو روز آینده به وای فای مجهز خواهد شد و ظرفیت ارتباطی دو کشور نیز به دو برابر افزایش می یابد.

وی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز، استفاده از رومینگ و رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود. استفاده از سیم کارت های عراقی در کاهش هزینه ها کمک می کند و تماس گرفتن از ایران منجر به صرفه جویی در هزینه ها می شود.

آذری جهرمی با اشاره به ساعات اوج تماس اظهار کرد: از زمان غروب خورشید تا ساعت یک بامداد ساعات اوج تماس هاست بنابراین از تماس های غیر ضروری در این زمان پرهیز کنید.

وزیر ارتباطات افزود: باید توجه داشت که به رغم تمهیدات اندیشیده شده با حجم زیادی از زوار مواجه هستیم بنابراین شلوغی مسیرهای ارتباطی طبیعی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ مکالمه زائران اربعین کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..