تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوید محمدی طلای المپیک جوانان را گرفت و تاریخ ساز شد/ آلتونی مدال برنز را بر گردن آویخت

نوید محمدی طلای المپیک جوانان را گرفت و تاریخ ساز شد/ آلتونی مدال برنز را بر گردن آویختبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز رقابتهای المپیک 2018 جوانان که در بوینوس آیرس برگزار شد، نوید محمدی در وزن 68+ کیلوگرم در فینال مقابل نبیل اچ چابی از مراکش دارنده عنوان نایب قهرمانی جوانان جهان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و نخستین مدال طلای کاراته در المپیک جوانان را به نام خود ثبت کرد.

محمدی تا پیش از رسیدن به فینال در اولین مبارزه مقابل سین مک کارتی از ایرلند با نتیجه ۵ بر ۲ پیرور شد. در مبارزه دوم 2 بر صفر مغلوب کیسی ساکیاما ژاپنی دارنده طلا و برنز آسیا شد. او در سومین مبارزه یک بر صفر توماس کوزا از اسلواکی را برد و به نیمه نهایی راه یافت.

محمدی در نیمه نهایی به مصاف انس بولوت از ترکیه رفت و پس از تساوی 3 بر 3 با قانون سنشو برنده میدان شد و به فینال راه یافت.

آلتونی مدال برنز را بر گردن آویخت

نگین آلتونی در وزن 59+ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز دوم بود که موفق شد به مدال برنز این دوره از رقابتها دست یابد.

آلتونی در اولین دیدار مقابل میشله فونسکا از پورتوریکو به تساوی صفر بر صفر رسید. سپس در دومین مبارزه 5 بر یک از سد ساکورا ساواشیما از ژاپن دارنده طلای نوجوانان جهان و 2 نقره آسیا گذشت.

آلتونی در سومین مبارزه مقابل لائورا لیک از دانمارک یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به عنوان نفر دوم گروه به دور نیمه نهایی راه یافت.

او در نیمه نهایی 4 بر صفر مغلوب آنیکا سلید از نروژ شد و به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید:

حیدری برنزی شد برنز المپیک جوانان بر سینه بانوی کاراته کا

انتهای پیام/

محمدی طلایی شد، آلتونی به مدال برنز رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوید محمدی طلای المپیک جوانان را گرفت و تاریخ ساز شد/ آلتونی مدال برنز را بر گردن آویخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..