تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری: نود ارومیه بازیکنان خوبی در ترکیبش داشت/ بازی مقابل السد ملی است

انصاری: نود اروميه بازيكنان خوبی در تركيبش داشت/ بازی مقابل السد ملی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد انصاری مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزی مقابل تيم فوتبال نود اروميه اظهار كرد: شرايطی را كه برای اين بازی پيش بينی می كرديم به وجود نيامد و تيم نود اروميه بازيكنان بسيار خوبی در تركيبش داشت و اميدوارم در ليگ يك هم موفق باشند و نتايج بهتری كسب كنند.

او درباره ی ديدار پرسپوليس و السد قطر در دور برگشت مرحله ی نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا  گفت: فكر می كنم اين بازی يك ديدار ملی باشد و اميدوارم با حمايت تمام مردم ايران به مرحله ی فينال صعود كنيم. مسئولان واقعا بايد حمايتشان را از پرسپوليس بيشتر كنند و اگر نتيجه ی خوب می خواهند بايد توجه و امكاناتشان برای تيم را افزايش دهند. كسی كه فوتبالی باشد بازی مقابل السد ما را از پيش صعود كننده نمی بيند و كار برای‌هيچكدام از تيم ها تمام نشده است و اميدوارم بازی خوبی را كه در دوحه انجام داديم در تهران تكرار كنيم و انشالله به فينال صعود خواهيم كرد.

انصاری در ادامه افزود: در مقابل رقيب های آسيايی واقعا امكانات كمی داريم و برای كسب نتايج خوب بايد نگاه ويژه ای به ما شود و همه ی بازيكنان از شروع ليگ قهرمانان آسيا هم قسم شده بودند كه نتيجه ی خوبی در اين رقابت ها بگيريم و با اين وضعيت در جايگاهی كه الان قرار داريم بسيار خوب است و اميدوارم بتوانيم به فينال صعود كنيم و قهرمانی را به دست آوريم.

بيشتر بخوانيد: ربیع خواه: شرایطم خوب است/ امیدوارم مصدمیت کمال جدی نباشد 

نوراللهی: هر تیمی برابر پرسپولیس انگیزه خاص خود را دارد

نعمتی: به کمک تماشاگران احتیاج داریم/ حمایتی از تیم پرسپولیس صورت نمی‌گیرد

انتهای پيام/

اظهارات مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار مقابل نود اروميه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری: نود ارومیه بازیکنان خوبی در ترکیبش داشت/ بازی مقابل السد ملی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..