تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی: نبود تماشاگران در آینده به ضرر تیم پرسپولیس است/ بازی راحتی با السد قطر نداریم

حسینی: نبود تماشاگران در آینده به ضرر تیم پرسپولیس است/ بازی راحتی با السد قطر نداریم  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس درباره برد تیمش مقابل نود ارومیه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد:  ما مدتی بود که بازی نکرده بودیم و این مساله در بازی مشخص بود. از تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمدند ممنون هستم  اما آن‌هایی که به استادیوم نیامدند، فریب خوردند و به طور حتم  بعدها مشخص می‌شود که چقدر این مساله به ضرر تیم تمام می‌شود. کمال کامیابی‌نیا مصدوم می‌شود. منشا هم مصدوم می‌شود. ما در کل 4 مصدوم داریم و  من می‌دانستم شرایط جوری است که اگر تماشاگران به استادیوم می‌آمدند، بازیکنان جوانی که در بازی بودند می‌توانستند خودشان را نشان دهند خودشان را آماده‌تر کنند. در بازی با السد قطر این جوانان حتی در زمین هم نمی‌توانند راه بروند چون شرایط این بازی را ندارند و اگر تماشاگران در این بازی به استادیوم می‌آمدند، این اتفاق نمی‌افتاد.

برخی از تماشاگران برای بازی با نود ارومیه ارزش قائل نبودند 

او ادامه داد: تماشاگران ما فریب خوردند. من در تلویزیون و هر جایی که مصاحبه کردم، این را گفتم چون هیچ ارزشی برای این مسابقه قائل نبودند. ما تمام تلاش‌مان را در این بازی انجام دادیم. ما در تمرین‌ها 5 نفر بودیم. شما از 5 نفر چه انتظاری دارید و این مشکل از ما نیست و  امیدوارم که تماشاچیان بیشتر به ما کمک کنند.

استادیوم آزادی پر شود شرایط برای بازیکنان جوان سخت می شود 

حسینی درباره بازی برگشت برابر السد قطر بیان کرد: این بازی سخت است و همه خسته هستند و در هفته پیش 5، 6 نفر بودیم که تمرین کردیم و علیرضا بیرانوند در اردوی تیم حضور نیافت و فقط احمد نوراللهی اضافه شد و نمی دانم چه صحبتی کنم و دوست داریم تماشاگران به ورزشگاه بیایند تا بازیکنان جوان با شرایط بازی وفق شوند و لمس کنند که شرایط این همه تماشاچی را چگونه می توانند درک کنند و استادیوم پر شود شرایط برای برخی از بازیکنان سخت می شود. 

گروه پشتیبانی کارش را درست انجام نمی دهد 

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه مسئولان برای فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی می کنند، خاطر نشان کرد:  گرشاسبی در حال حاضر دارد تمام تلاشش را می‌کند تا با گرفتن ارز ثانویه مطالبات بازیکنان خارجی را بدهد. ما یک گروه پشتیبانی در داخل باشگاه داریم. از گرشاسبی خواهش می‌کنم که به آن‌ها بگوید که حواس‌شان را جمع کنند. فقط این نیست که ما بیاییم تمرین کنیم و بازی انجام دهیم. این گروه پشتیبانی اصلا کارش را درست انجام نمی‌دهد و این باعث می‌شود تا ما شاهد یک سری مشکلات باشیم.بازی برگشت برابر السد قطر راحت نیست  و  4 بازیکن اصلی ما نیستند و  بازیکنانی هم که دعوت شده تیم ملی بودند در حال حاضر خسته هستند و آمادگی صددرصد را ندارند.  به هر حال بدترین شرایط را داریم و امیدوارم که وضعیت هرچه سریع‌تر حل شود.

بيشتر بخوانيد:

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد

حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس و نود ارومیه در جام حذفی + تصاویر

پرسپولیس ۱ - نود ارومیه صفر / شاگردان برانکو با گل انصاری صعود کردند + حاشیه‌ها و تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی: نبود تماشاگران در آینده به ضرر تیم پرسپولیس است/ بازی راحتی با السد قطر نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..