تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری آبولا پرتغال؛ کی روش از ۹ کشور پیشنهاد داشته است!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله فوتبال ایران، چندی پیش قراردادش را با فدراسیون فوتبال کشورمان تا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات تمدید کرد اما پس از عقد قرارداد مجدد، کشورهای دیگری مانند مکزیک، مراکش و ... در صدد به خدمت گیری پیرمرد پرتغالی فوتبال ایران  بودند که تاکنون موفق به این کار نشده اند.

ساعتی پیش رسانه آبولا پرتغال با انتشار گزارشی، واکنش جالبی به پیشنهادات زیاد کی روش از سراسر دنیا نشان داد که در زیر می خوانید.

کارلوس کی روش به طور کامل به تعهداتش با فوتبال ایران پایبند است تا همراه با این تیم بتواند چهارمین قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا پس از ۳ دوره قهرمانی ( ۱۹۶۸ - ۱۹۷۲ - ۱۹۷۶ ) را کسب کند. مسابقات جام ملت ها از ۵ ژانویه ۲۰۱۹ ( شنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ ) و یک فوریه ۲۰۱۸ ( جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ) ادامه دارد. تمام مردم فوتبالدوست ایران به ۸ سال حضور کی روش در ایران اشاره می کنند و امیدوارند با این تیم قهرمانی در آسیا را بدست آورند.

این رسانه ادامه داد: البته در این میان، نام مرد پرتغالی ( کی روش ) با چند تیم همراه بوده است. رسانه مکزیکی از انتخاب احتمالی کی روش به عنوان سرمربی فوتبال این کشور خبر داده بود و سپس صحبت جایگزینی خوان کارلوس اوسوریو در کلمبیا شد و اکنون بحث مراکش وجود دارد. پس از تساوی مراکش مقابل کومور در مقدماتی جام ملت های آفریقا صحبت هایی مبنی بر استعفای اروه رنار شنیده می شود و فدراسیون فوتبال مراکش علاقه مند به جذب این مربی است.

افشاگری آبولا پرتغال؛ کی روش از ۹ کشور پیشنهاد داشته است!

آبولا در پایان نوشت: پس از درخشش ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ( شکست یک بر صفر مقابل اسپانیا، تساوی یک بر یک با پرتغال و پیروزی یک بر صفر مراکش ) کی روش از ۹ کشور مراکش، الجزایر، کره جنوبی، مصر، قطر، مکزیک، کلمبیا، کامرون و ازبکستان پیشنهاد داشته که برخی از آنها به دلایل مختلفی لغو شده است.

گفتنی است، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت های آسیا 2019 امارات قرار دارد و به طور قطع تا پایان آن مسابقات در کشورمان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

اسلامیان: حاشیه‌ها پیش از جام جهانی به تیم ملی ضربه زد/ اینفانتینو همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال ایران دارد مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها بازیکنان ثابت کی‌روش چه کسانی هستند؟

انتهای پیام/

واکنش جالب رسانه پرتغالی به پیشنهادات زیاد کی روش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری آبولا پرتغال؛ کی روش از ۹ کشور پیشنهاد داشته است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..