تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین مدال طلای المپیکی کاراته بدست آمد

۷۸۶۱۳۰

۳۱ بازدید

کاراته کای جوان کشورمان با برتری مقابل رقیب مراکشی خود در مبارزه پایانی اولین مدال طلای تاریخ کاراته ایران در المپیک را به نام خود ثبت کرد.

مهر: نوید محمدی کاراته کای وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم اعزامی کشورمان به سومین دوره بازیهای المپیک جوانان در آرژانتین در مبارزه نهایی به مصاف «نبیل اک چابی» از مراکش رفت و با کسب پیروزی ۵ بر صفر به نشان طلا دست یافت.

وی در مبارزات مرحله مقدماتی «سین مک کارتی» از ایرلند را ۵ بر ۲ شکست داد و سپس ۲ بر صفر نتیجه را به «کیسی ساکیاما» از ژاپن واگذار کرد و در ادامه با برتری یک بر صفر مقابل «توماس کوزا» از اسلواکی به نیمه نهایی صعود کرد.

اولین مدال طلای المپیکی کاراته بدست آمد

محمدی در مرحله نیمه نهایی نیز «انس بولوت» از ترکیه را پس از تساوی ۳ بر ۳، با قاون سنشو (امتیاز اول) به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه پایانی شد.

بنا براین پرونده تیم ۵ نفره کاراته ایران با یک طلا و سه برنز بسته شد. محمدی طلا کرفت. نگین آلتونی، مبینا حیدری و فاطمه خنکدار سه نشان برنز کسب کردند و علیرضا فرجی هم از دور رقابتها کنار رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین مدال طلای المپیکی کاراته بدست آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..