تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیات لو: مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم

۷۸۶۱۲۷

۷۸۲ بازدید

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: مقابل بهترین تیم 3 سال اخیر ایران که الان جزو 4 تیم برتر آسیا است بازی داشتیم. موقعیتی به حریف ندادیم و فقط روی چند ضربه ایستگاهی و ارسال موقعیت ایجاد کردند.

خبرگزاری فارس: محمود بیات‌لو، سرمربی نود ارومیه در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جام حذفی، گفت: مقابل بهترین تیم 3 سال اخیر ایران که الان جزو 4 تیم برتر آسیا است بازی داشتیم.

موقعیتی به حریف ندادیم و فقط روی چند ضربه ایستگاهی و ارسال موقعیت ایجاد کردند. امروز با جمعی از بازیکنان جوان، امید و بومی به میدان آمدیم و به هدفمان که قصد داشتیم چند بازیکن بومی را به فوتبال ایران معرفی کنیم رسیدیم.

بیات لو: مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم

وی در مورد اینکه در نیمه دوم نود ارومیه کاملا در زمین خود حبس شده بود، تصریح کرد:‌ این مسئله درست است. من هم با این موضوع موافق هستم. ما در هفته سوم لیگ دسته اول تازه کارمان را شروع کردیم و بدنسازی نکردیم. در 15 دقیقه آخر با تعویض‌هایمان بازی را برگرداندیم و شرایط بهتری پیدا کردیم. در کل حرف شما درست است و همانطور که گفتم این مسئله به خاطر دیر بسته شدن تیم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیات لو: مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..