تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الصنهاجی: می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم

۷۸۶۱۲۵

۱۱۴۸ بازدید

حمزه الصنهاجی، بازیکن تیم فوتبال السد قطر گفت که این تیم، می‌تواند پرسپولیس را در تهران شکست دهد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال السد قطر تمرینات خود را برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل پرسپولیس در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیگیری می‌کند.

در تمرین امروز (پنجشنبه) شاگردان فریرا، حسن الهیدوس، تارک سلمان و سالم الهاجری که در دیدار تیم ملی قطر مقابل ازبکستان حضور داشتند، به تمرینات السد اضافه شدند. همچنین بغداد بونجاح و جونگ هو یونگ نیز پس از بازگشت از اردوی تیم‌های ملی کشورهای خود، با یاران ژاوی به تمرین پرداختند.

همچنین حمزه الصنهاجی، بازیکن تیم السد در گفت‌وگویی، درباره تقابل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان السد می‌توانند در این چالش موفق باشند و پرسپولیس را در خانه و مقابل تماشاگران خود شکست دهند.

الصنهاجی: می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم

این امر با پرهیز از مرتکب شدن اشتباه در طول مسابقه به دست می‌آید. بدون شک کار سختی داریم،‌ اما این کار غیرممکن نخواهد بود. ما چاره‌ای جز ارائه یک بازی هجومی برای گلزنی نداریم.

وی با بیان اینکه تیمش باید شکست یک بر صفر در دیدار رفت را جبران کند، تصریح کرد: ما ابزار لازم را برای پیروزی در اختیار داریم. السد بازیکنان و تجربه خوبی دارد. تیم ما از تجربه بزرگی در رقابت‌های آسیایی برخوردار است.

مهاجم تیم فوتبال السد همچنین این نکته را که هواداران پرسپولیس تأثیر منفی در بازیکنان السد می‌گذارند، رد کرد و گفت: این از دقیقه اول مسابقه پیش نخواهد رفت و بازیکنان السد پس از آن، به جو ورزشگاه عادت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الصنهاجی: می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..