تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند هفته آینده برای منچستریونایتد حیاتی است

۷۸۶۱۲۴

۱۵۲۰ بازدید

جیمی کاراگر ستاره‌ی سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس می‌گوید روز شنبه وقتی منچستریونایتد برای بازی با چلسی به لندن سفر می‌کند همه‌ی نگاه‌ها به این تیم و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو دوخته خواهد شد.

ورزش سه: جیمی کاراگر ستاره‌ی سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس می‌گوید روز شنبه وقتی منچستریونایتد برای بازی با چلسی به لندن سفر می‌کند همه‌ی نگاه‌ها به این تیم و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو دوخته خواهد شد.

پیش از وقفه‌ی بازی‌های ملی ادعا می‌شد که مورینیو در آستانه‌ی اخراج از یونایتد قرار دارد و حتی یک روزنامه‌ی انگلیسی مدعی شده بود فارغ از نتیجه‌ی بازی قبل یونایتد در مقابل نیوکاسل، مسئولین باشگاه مورینیو را بدون تردید اخراج خواهند کرد.

یونایتد اما این گزارشها را تکذیب کرد و با حمایت از مورینیو اعلام کرد که مسئولین منچستریونایتد برای کسب نتایج بهتر منتظر خواهند ماند. یونایتد در مقابل نیوکاسل 3-2 پیروز شد تا فشار بر مورینیو اندکی کاهش یابد. ولی کاراگر معتقد است درحالیکه یونایتد در هفته‌های آینده باید با چلسی، منچسترسیتی و یوونتوس دیدار کند، بار دیگر فشار بر مورینیو و مسئولین یونایتد به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

چند هفته آینده برای منچستریونایتد حیاتی است

کاراگر گفت:" این روزها همه از منچستریونایتد حرف می‌زنند. اسم این باشگاه هر روز در صدر اخبار است. البته بازی‌های ملی باعث شد اخبار داغ یونایتد کمی فروکش کند ولی شکی نیست که این تنش‌ها دوباره اوج خواهد گرفت. در سه تا چهار هفته‌ی آینده یعنی تا قبل از وقفه‌ی بازیهای ملی بعدی، یونایتد و مورینیو در مقابل تیمهای بزرگی به میدان خواهند رفت و این باعث می‌شود بار دیگر همه‌ی نگاه‌ها به یونایتد و سرمربی‌اش دوخته شود".

کاراگر در ادامه گفت:" بازی شنبه‌ی یونایتد و چلسی اولین بازی خارج از خانه‌ی شاگردان مورینیو مقابل یکی از شش تیم بزرگ لیگ برتر است. وقتی یک باشگاه ژوزه مورینیو را سرمربی تیمش می‌کند هدفش این است که با او در بازی‌های بزرگ به پیروزی برسد. چرا که مورینیو در طول دوران حرفه‌ایش همیشه استاد این کار بوده است".

کاراگر گفت:" برای یونایتد خیلی خوب شد که توانست نیوکاسل را شکست بدهد و با کسب سه امتیاز به وقفه‌ی بازی‌های ملی برود. آنهم بردی به آن شیرینی با یک کامبک پرهیجان و با گلزنی در آخرین لحظات بازی. آن پیروزی باعث شد روحیه‌ی بازیکنان یونایتد و مربی‌اش بسیار افزایش یابد و حالا باید دید آنها در مقابل چلسی هم می‌توانند همانقدر با روحیه بازی کنند و نشان دهند که کسی نباید آنها را دست کم بگیرد؟".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند هفته آینده برای منچستریونایتد حیاتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..