تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی اتوبوس در جاده سمنان ۴۷ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوى اورژانس كشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

واژگونی اتوبوس در جاده سمنان ۴۷ کشته و مصدوم به جا گذاشتمجتبی خالدى در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساعت ١٩:١٨ يك دستگاه اتوبوس در محور دامغان به سمنان ٤٠ کیلومتری سمنان واژگون شد.

وی با اشاره به مصدومان حادثه گفت: درپى اين حادثه ٢ نفر  فوت كردند و ٤٥ تن دیگر  مصدوم شدنند که ۵  نفر  از مصدومان در محل درمان و ٤٠ نفر  به مراكز درمانى منتقل شدند.

خالدی اظهار کرد : اتوبوس ٤٧ سرنشین داشته که ٣٦ مصدوم با اتوبوس آمبولانس و چهار نفر با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

انتهای پیام /

جزئیات حادثه اتوبوس  در محور سمنان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی اتوبوس در جاده سمنان ۴۷ کشته و مصدوم بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..