تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش نرخ مکالمات صادره ایران به عراق از دقیقه‌ای ۳۰۰۰تومان به ۹۰۰تومان/ زائران حتماً از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند

جواد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود برخی از اقدامات این وزارتخانه برای تسهیل امور ارتباطاتی زائران اربعبن را اعلام کرد و همچنین توصیه‌هایی را نیز برای زائران نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود برخی از اقدامات این وزارتخانه برای تسهیل امور ارتباطاتی زائران اربعبن حسینی(ع) را اعلام کرد و همچنین توصیه‌هایی را نیز برای زائران نوشت.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

مذاکرات سیاسی گسترده‌ای در سال جاری با هیئت اتصالات و وزارت ارتباطات عراق به منظور تسهیل ارتباطات اربعین داشتیم. با توافق صورت گرفته، قیمت ارتباطات بین ایران و عراق و بالعکس کاهش یافته است.

بر این اساس:

۱.نرخ مکالمات صادره ایران به عراق از دقیقه‌ای ۳۰۰۰تومان به دقیقه‌ای ۹۰۰تومان برای ایام اربعین حسینی کاهش یافت.
۲.در ده نقطه از مسیر نجف به کربلا، با همکاری شرکت‌های اینترنتی عراق وای‌فای رایگان برای زوار فراهم است. صحن حضرت زهرا سلام الله علیها نیز در دو روز آینده به وای‌فای مجهز خواهد شد.
۳.ظرفیت ارتباطاتی دو کشور به دو برابر گذشته ارتقا یافت.

اما چند نکته:

۱.با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ و بویژه رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود. توصیه میکنم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زوار عزیز حتما از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند.
۲.تماس از ایران به عراق مقرون به صرفه‌تر است.
۳.در ساعات پیک که از ساعات غروب آغاز و تا یک بامداد ادامه می‌یابد از تماسهای غیرضرور بپرهیزید.
۴.علیرغم همه تمهیدات اپراتورهای عراقی، در مسیر نجف به کربلا در ایام منتهی به اربعین، با شلوغی مسیرهای ارتباطی مواجه خواهیم بود.

سایر موارد ضروری از طریق روابط عمومی وزارت ارتباطات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای همه زوار اباعبدالله علیه‌السلام سفری معنوی و سلامتی آرزو دارم.

#حب_الحسین_یجمعنا

جواد

جواد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش نرخ مکالمات صادره ایران به عراق از دقیقه‌ای ۳۰۰۰تومان به ۹۰۰تومان/ زائران حتماً از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..