تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروغ‌های آمدنیوز صدای امیرعباس فخرآور را هم درآورد/ لحظه وحشتناک سقوط زن جوان به داخل محل نگهداری کوسه! +فیلم/ سوتی کارشناس بی‌بی‌سی درباره آماری که رهبر انقلاب ارائه کردند

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

لحظه وحشتناک سقوط زن جوان به داخل محل نگهداری کوسه! +فیلم
سقوط ناگهانی زن جوان به داخل محل نگهداری کوسه‌ها صحنه وحشتناکی را رقم زد.

نظاره‌‌گر بودن چینی‌ها در درگیری‌ها، سوژه رسانه‌ها شد! +فیلم
درگیری فیزیکی دو مسافر چینی در متروی این کشور و دخالت یک خارجی برای پایان دادن به این درگیری موجب واکنش رسانه های چینی به منفعل بودن شهروندان این کشور حین وقوع درگیری شد.

پیدا کردن تاریخچه جست‌وجوی مرورگر +آموزش تصویری
با این روش می‌توانید لینک‌های ذخیره شده در حافظه مرورگرتان را پیدا کنید.

دلایل احتمال عزل مارک زاکربرگ از مدیریت فیس‌بوک چیست؟
چهار سرمایه‌گذار نهادی فیس‌بوک قصد دارند مارک زاکربرگ را با یک رئیس مستقل جایگزین کنند و برای این کار احتیاج به رأی باقی سهام‌داران شرکت دارند.

تغییر شکل عجیب صورت مرد جوان در اثر یک عارضه نادر! + فیلم
مرد جوان هندوستانی که صورتش در اثر ابتلا به سندرم صورت شیر به شکلی عجیب درآمده بود با انجام عمل جراحی تا حدودی صورت عادی خود را بدست آورد.

مفقودالاثرها با دست خالی و ذکر یاحسین به جنگ دشمن می‌رفتند +فیلم
ویدئویی از تشریح از خودگذشتگی و رشادت رزمندگان جاویدالاثر دفاع مقدس توسط رحیم‌پور ازغدی را مشاهده می‌کنید.

لحظه سقوط کامیون به داخل دره +فیلم
راننده کامیون به دلیل بار زیاد و عبور از جاده باریک و پر پیچ به پایین دره سقوط کرد.

دروغ‌های آمدنیوز صدای امیرعباس فخرآور را هم درآورد +فیلم
ویدئویی از شرح اختلافات شدید شکل گرفته بین آمدنیوز و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب مشاهده می‌کنید.

سوتی کارشناس بی‌بی‌سی درباره آماری که رهبر انقلاب ارائه کردند +تصاویر
رضا حقیقت‌نژاد که در توییتر خود می‌خواست از آماری که رهبر انقلاب دیروز در جمع نخبگان ارائه کردند، انتقاد کند، به اشتباه خود پی‌ برد و پستش را پاک کرد.

خدمتگزاری زائران اربعین با هشتگ #ما_خادم_حسینیم
کاربران فضای مجازی هم‌زمان با روزهای پیاده‌روی اربعین با انتشار عکس‌هایی در توئیتر خود هشتگ #ما_خادم_حسینیم را داغ کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروغ‌های آمدنیوز صدای امیرعباس فخرآور را هم درآورد/ لحظه وحشتناک سقوط زن جوان به داخل محل نگهداری کوسه! +فیلم/ سوتی کارشناس بی‌بی‌سی درباره آماری که رهبر انقلاب ارائه کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..