تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت شورای عالی بیمه با افزایش تعرفه‌های هتلینگ بیمارستان‌ها/ بیماری عجیب که از پدربزرگ به نوه‌ها منتقل می‌شود/ آخرين جزئيات از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان/ غذايى مقوى براى زنان باردار

پربازدیدهای علمی پزشکی؛به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

بیماری عجیب که از پدربزرگ به نوه‌ها منتقل می‌شود!
اثرات منفی استعمال سیگار تنها باعث ابتلای خود فرد به انواع بیماری‌ها نمی‌شود بلکه با اثرگذاری بر ژن‌های فرد می‌تواند سبب ابتلای نسل‌های آینده به انواع بیماری‌های خطرناک شود.

غذایی مقوی برای زنان باردار/ بدون قرص‌های نیروزا بدن خود را عضلانی کنید
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی غذای محلی را برای زنان باردار و جنین آن‌ها موثر دانست.

موافقت شورای عالی بیمه با افزایش تعرفه‌های هتلینگ بیمارستان‌ها/ تحریم‌های بانکی چالش صنعت دارو و تجهیزات پزشکی

ظفرقندی با افزایش تعرفه خدمات تجهیزاتی، دارویی و لوازم پزشکی و هتلینگ مطابق با نرخ تورم جامعه موافقت کرده است.

بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا برای پیاده روی اربعین/ ژل ضد عفونی دست را فراموش نکنید
سرپرست سازمان اورژانس به زائرین اربعین حسینی توصیه کرد: حداقل ۲ هفته قبل از عزیمت به کشور عراق واکسن آنفلوانزا تزریق کنید.

بهترین سن برای درمان «لکنت زبان»/ چند درصد از ایرانی‌ها لکنت دارند؟
اگر فرزند خردسالی دارید که موقع صحبت به لکنت می‌افتد، حتما با مراجعه به گفتاردرمانی، نسبت به درمان این مشکل اقدام کنید.

دلایل و نشانه‌های ابتلا به اوتسیم + راه‌های درمان
روانپزشک کودک گفت: اوتیسم یک اختلال عصبی رشدی است که به علت‌های مختلف در کودکان به وجود می‌آید، مبتلایان نمی‌توانند صحبت کنند و نیاز به حمایت بسیاری دارند.

ممنوعیت انتقال دانشجویان پزشکی به کشور از سال ۲۰۱۹
مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: پس از سال ۲۰۱۸، ادامه تحصیل دانشجویان رشته پزشکی به کشور ممکن نیست.

فواید شگفت انگیز ماساژ که نمی‌دانستید/ معجزه طلایی فلفل سیاه برای سلامت/ چگونه احساسات به بدن شما آسیب می‌زند؟/ خوراکی خوشمزه که قدتان را کوتاه می‌کند

بسیاری افراد در مواقعی از زندگی دچار احساساتی می‌شوند که هم می‌تواند برای آن‌ها خوش آیند و هم بد باشد و ضررهای بسیاری برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

حذف عبارت «غیرانتفاعی» از دانشگاه‌ها چه زمانی ممکن می‌شود؟
رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در خصوص حذف عبارت غیرانتفاعی از این دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.

بلای وحشتناکی که این نوشیدنی پرطرفدار سرتان می‌آورد + اینفوگرافی
مصرف نوشیدنی‌های صنعتی آمار بالایی در دنیا دارند، نوشیدنی‌های پر طرفداری که قاتل بخش‌هایی اساسی و کلیدی از بدن ما هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت شورای عالی بیمه با افزایش تعرفه‌های هتلینگ بیمارستان‌ها/ بیماری عجیب که از پدربزرگ به نوه‌ها منتقل می‌شود/ آخرين جزئيات از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان/ غذايى مقوى براى زنان باردار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..