تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام تحسین برانگیز مسی به نفع کودکان سرطانی

۷۸۶۱۰۰

۲۶۲ بازدید

برنامه های لیونل مسی برای تاسیس مرکز تخصصی سرطان کودکان امروز به ثمر نشست.

ورزش سه: لیونل مسی امروز همراه با جوردی کاردونر، یکی از مدیران بلند پایه بارسلونا پروژه تاسیس مرکز تخصصی سرطان کودکان بیمارستان سنت جوان دی دئوی شهر بارسلون را افتتاح کرد. این مرکز قرار است سال 2020 افتتاح شود.

اقدام تحسین برانگیز مسی به نفع کودکان سرطانی

مسی از فوریه 2017 تلاش برای تاسیس این مرکز داشت و امروز به هدف خود رسید. او در مراسم امروز گفت:« لحظه ای بسیار خوشحال کننده برای من است. اینکه جزئی از این پروژه هستم، یک اتفاق خارق العاده است و اینکه حالا می بینم همه چیز رنگ حقیقت به خود گرفته است. ممنون از تمام کسانی که به من در این راه کمک کردند تا بتوانیم کودکان را به مبارزه بیشتر با بیماری بی رحم سرطان تشویق کنیم. امروز رویای من به حقیقت پیوست.»

لازم به ذکر است که این پروژه نیاز به سرمایه ای 30 میلیون یورویی داشت که 27 میلیون یوروی آن با کمک بیش از 100 هزار نفر و 150 شرکت بزرگ مهیا شده بود و سه میلیون دیگر را امروز بنیاد خیریه مسی و باشگاه بارسلونا اهدا کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام تحسین برانگیز مسی به نفع کودکان سرطانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..