تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از قرص‌های مخصوص بیماران کلیوی تا کاغذ‌هایی که سرطان را تشخیص می‎دهند

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعین در سراسر جهان باعث رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات بپردازیم.

 تولید قرصی جدید برای درمان بیماری‌های کلیوی

به تازگی گروهی از محققان موفق به تولید داروهای فشار خون و ترمیم کننده کلیه‌های آسیب دیده شده‌اند، قرص هایی که بدون استفاده از مواد شیمیایی با روش‌های جدید،‌بیماران را از دیالیز و پیوند کلیه بی نیاز می‌کند. این دارو با کاهش فشار خون، کلیه‌های آسیب دیده را نیز ترمیم می‌کند و به بیماران این امکان را می‌دهد که به کمک یک قرص 2 فعالیت را انجام دهند.

از قرص‌هایی مخصوص برای درمان بیماران کلیوی تا کاغذ‌هایی که سرطان را تشخیص می‎دهند

ژلی جدید که مدارهای الکترونیکی را ترمیم می کند

محققان توانسته‌اند ژلی جدید را برای ترمیم و اتصال مدارهای الکترونیکی بسازند، این ژل که حالت خود ترمیم گری دارد به افراد کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی هر چه تمامتر عیب‌های مدار الکترونیکی از جمله قطع و وصل شدن و یا شکستگی‌های آن را ترمیم کند.

از قرص‌هایی مخصوص برای درمان بیماران کلیوی تا کاغذ‌هایی که سرطان را تشخیص می‎دهند

 تولید کاغذهایی جدید برای تشخیص سرطان خون

محققان کاغذی جدید را طراحی کرده‌اند که با گرفتن حرارت خون و به وسیله نورهایی مخصوص می‌تواند تشخیص دهد که آیا فرد مبتلا به سرطان خون است .

از قرص‌هایی مخصوص برای درمان بیماران کلیوی تا کاغذ‌هایی که سرطان را تشخیص می‎دهند

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از قرص‌های مخصوص بیماران کلیوی تا کاغذ‌هایی که سرطان را تشخیص می‎دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..