تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا مدیر توئیتر آیفون در دست دارد؟ / یادداشت رسمی توئیتر روی پست‌های حذف‌شده

چرا مدیر توئیتر آیفون در دست دارد؟ / یادداشت رسمی توئیتر روی پست‌های حذف‌شده

 

به گزارش خبرآنلاین، وی اخیراً در مصاحبه‌ای گفت: بحث اصلی تمرکز است که می‌تواند با غیرفعال کردن نوتیفیکیشن‌ها از یک اپلیکیشن در آنِ واحد استفاده کند. به گفته دورسی روی لپ‌تاپ نمی‌توان چنین تمرکزی داشت و هر چیزی هنگام کار ممکن است ظاهر شود و مانع از انجام کار اصلی شود اما با موبایل چنین چیزی رخ نمی‌دهد.{لینک}{لینک}

وی زمانی که با همکاران خود جلسه دارد، موبایل را نیز کنار گذاشته تا روی موضوع موردبحث تمرکز داشته باشند. دورسی در این زمینه می‌گوید: اگر قرار است 15 دقیقه مفید در جلسه داشته باشیم این 15 دقیقه بدون موبایل و لپ‌تاپ می‌تواند واقعاً همان 15 دقیقه باشد!

البته وی به‌جای تایپ سعی می‌کند از پیغام صوتی استفاده کند و اغلب اوقات از اپلیکیشن Notes استفاده می‌کند تا بتواند بهتر و بیشتر به کارهای اداری خود برسد.

 

ادامه شفاف‌سازی در توئیتر با انتشار گزارش نقض قوانین

توئیتر در اقدامی باهدف شفاف‌سازی بیشتر، درباره پست‌های حذف‌شده، گزارش مستقیم به کاربر و سایر کاربران می‌دهد، بدین‌صورت که پس از حذف توئیت، جمله‌ای کلیشه‌ای روی پست حذف‌شده بدین مضمون می‌آورد که قوانین توئیتر نقض شده است و به همین دلیل پست مذکور حذف‌شده است.

بنابراین هم مالک توئیت و هم فالوورها متوجه می شوند که پست حذف‌شده نقض قوانین کرده و به همین دلیل پاک شده است. البته پیغام رسمی حذف تا 14 روز دیده خواهد شد.

همچنین توئیت های گزارش شده توسط کاربران نیز پنهان شده و با بردن موس روی آن، جمله You reportes this tweet به نمایش در می آید.

این جمله یعنی توئیتر آن را حذف نکرده، بلکه کاربران گزارش تخلف آن را رسانده و به همین دلیل از دسترس خارج شده است.

توئیتر در حال تلاش روی این موضوع است که بتواند میان آزادی بیان، پست‌های آزاردهنده و ناقض قوانین بالانس ایجاد کند تا کمترین آسیب به کاربر و پست‌هایش برسد.

چرا مدیر توئیتر آیفون در دست دارد؟ / یادداشت رسمی توئیتر روی پست‌های حذف‌شده

چرا مدیر توئیتر آیفون در دست دارد؟ / یادداشت رسمی توئیتر روی پست‌های حذف‌شده

 

5656

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا مدیر توئیتر آیفون در دست دارد؟ / یادداشت رسمی توئیتر روی پست‌های حذف‌شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..