تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بولت پیشنهاد قهرمان لیگ مالت را رد کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مدیر برنامه های یوسین بولت، اسطوره دوهای سرعت جهان، اعلام کد، این دونده صاحب نام جاماییکایی پیشنهاد دو ساله تیم فوتبال «والتا اف سی»،قهرمان لیگ مالت را نپذیرفت.
بولت 32 ساله که با تیم سنترال کوست مارینرز استرالیا تمرین می کند امیدوار است بتواند قراردادی با این تیم امضا کند و با دو گلی که هفته گذشته در یک بازی دوستانه زد، شانس خود را برای امضای قرارداد افزایش داد.

والتا امیدوار بود که دارنده هشت مدال طلای المپیک را به خدمت بگیرد تا بتواند در ماه آینده در مسابقه سوپر جام مالت برابر بالزان از او استفاده کند اما مدیر برنامه های بولت در استرالیا تایید کرد که این ورزشکار با رفتن به مالت مخالفت کرده است.

ریکی سیمز به ESPN گفت: "یوسین مایل نیست که پیشنهاد مالت را دنبال کند. علاقه زیادی به بازی فوتبال یوسین وجود دارد. ما مرتبا پیشنهادهای مشابهی دریافت می کنیم."

بولت که رکورد جهانی مواد 100 و 200 متر را در اختیار دارد، بارها ابراز امیدواری کرده است که پیش از آغاز رقابت های فصل جدید لیگ استرالیا که از هفته آینده خواهد بود، بتواند با سنترال کوست مارینرز قرارداد امضا کند.

مایک مولوی، مربی مارینرز، اصرار دارد که در مذاکرات دخیل نبوده است.

او به خبرنگاران گفت: " حقیقت را به شما بگویم، من واقعا به این موضوع (حدس و گمان های قراردادی) علاقه ای ندارم."

"او در بین بچه ها عالی بود و من بابت دو گلی که هفته گذشته زد خوشحال شدم. ما باید به کار خود ادامه دهیم."

بیشتربخوانید: گلزنی یوسین بولت برای تیم مارینرز

اوسین بولت در بوندسلیگا!


انتهای پیام/


بولت پیشنهاد والتای مالت را رد کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بولت پیشنهاد قهرمان لیگ مالت را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..