تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکونام: هدف‌مان ماندن در لیگ است

۷۸۶۰۴۲

۴۴۸ بازدید

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران هدفگذاری این فصل خود را ماندن در لیگ برتر دانست.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: از اینکه به استان اصفهان آمدم خوشحال هستم. ما دو هفته قبل با سپاهان در جام‌حذفی بازی کردیم اما شرایط لیگ با جام‌حذفی متفاوت است.

بازی فردا برای ما خیلی مهم است و قطعا سپاهان نیز با توجه به شرایط جدول به دنبال برد خواهد بود. سپاهان از خط حمله خوبی برخوردار است اما شرایط ما بهتر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به داشته‌ها و بازیکنان باتجربه‌مان سعی خواهیم کرد بازی خوبی را مقابل سپاهان به نمایش بگذاریم و با کسب یک نتیجه خوب و امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

نکونام: هدف‌مان ماندن در لیگ است

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص هدفگذاری این تیم در هفدهمین دوره لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به اینکه ما یک تیم شخصی هستیم و تمام هزینه‌های تیم را مالکین باشگاه بر عهده دارند در یارگیری تلاش کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که هزینه چندانی برای باشگاه نداشته باشند. بر همین مبنا تقریبا به خواسته‌های خود دست یافتیم و قصد داریم در نخستین تجربه خود در لیگ برتر حضور آبرومندانه‌ای داشته باشیم.

نکونام تاکید کرد: در نیم فصل نخست به دنبال این هستیم تا با کسب نتایج خوب شرایطی پیدا کنیم که در نیم فصل دوم به کمک ما بیاید. تمام هدف ما در فصل نخست حضور در لیگ برتر حفظ تیم است تا در سالیان آینده برای کسب جایگاه و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشیم.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم مقابل سپاهان عنوان کرد: متاسفانه مجیدی را دیروز از دست دادیم اما سایر بازیکنان خود را در اختیار داریم. امیدوارم با توجه به این شرایط بازی خوبی را مقابل سپاهان انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: ما در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و با توجه به اطلاعاتی که داریم امیدوارم بازیکنان ما در زمان گرم کردن با شرایط زمین چمن آشنا شوند. واقعا وقتی ورزشگاه نقش جهان به این خوبی و مجهزی ساخته شده حیف است که زمین چمن خوبی نداشته باشد. امیدوارم تا نیم فصل شرایط حفظ شود و در نیم فصل دوم برای بهبود شرایط زمین چمن تلاش شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی ساعت 16:45 فردا (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکونام: هدف‌مان ماندن در لیگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..