تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیورپول روی محمد صلاح قیمت گذاشت

۷۸۶۰۴۰

۱۳۵۶ بازدید

باشگاه لیورپول اعلام کرد که تنها با یک شرط حاضر به فروش ستاره مصری خود است.

خبرگزاری فارس: باشگاه لیورپول پس از افتی که محمد صلاح، ستاره مصری خود در این فصل داشته از تصمیم عدم فروش او منصرف شده است و می خواهد ستاره مصری را خود به بفروشد.

لیورپول روی محمد صلاح قیمت گذاشت

البته باشگاه انگلیسی شرط بسیار سختی برای جدایی صلاح گذاشته است و اعلام کرده که هر باشگاهی که خواهان او است باید مبلغ 160 میلیون یورو بپردازد. باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید خواهان جذب صلاح هستند.

صلاح در این فصل برخلاف فصل گذشته خوب ظاهر نشده است و تا این جای فصل تنها 3 گل برای لک لک ها به ثمر رسانده است. قرارداد ستاره مصری با لیورپول تا سال 2023 است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیورپول روی محمد صلاح قیمت گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..