تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت انتقال دانشجویان پزشکی به کشور از سال ۲۰۱۹

ارائه بسته‌های آموزشی مطابق با نیاز روز / آموزش دانشجویان علوم پزشکی بر اساس پاسخگویی اجتماعی و نیاز کشور انجام می‌شودامیر احمد اخوان مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دانشجویانی که در دانشگاه‌های معتبر و بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت پذیرش گرفته و در حال حاضر در حال تحصیل هستند، هیچ مشکلی برای بازگشت و انتقال به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ندارند.

مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: دانشجویان متقاضی انتقالی به داخل کشور، باید از طریق دانشگاه‌های مدنظر خود جهت پذیرش اقدام کنند و برای انجام این کار باید نوبت دهی انجام شود زیرا ظرفیت دانشگاه‌ها جهت انجام این کار محدود است.

اخوان تأکید کرد: امکان ادامه تحصیل بعد از سال 2018 به کشور برای دانشجویان رشته پزشکی نیست و این دستورالعمل حتی برای افرادی که در دانشگاه‌های مورد تأیید و برتر دنیا بوده نیز کاملا صدق می‌کند.

وی گفت: دانشجویان رشته پزشکی بر اساس بهترین متودهای آموزشی موجود در کل دنیا تربیت می‌شوند و بسیار این آموزش‌ها هدفمند و بر اساس رفرنس جهانی است.

مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: در مسائل آموزشی ویژه دانشجویان رشته پزشکی دیدگاه‌های مختلفی مانند نگاه پاسخگویی به اجتماع در کتاب‌های آموزشی دانشگاه‌های علمی پزشکی سراسر کشور آورده شده است.

اخوان اظهار کرد: بسته‌های آموزشی مختلفی هر سال به روز رسانی و در اختیار استادان قرار می‌گیرد و آموزش‌های ما باید مبتنی بر حرکت در مرز دانش باشد.

وی یادآوری کرد: زیر سوال بردن آموزش و تربیت دانشجویان رشته پزشکی سراسر کشور نادرست است زیرا همه آموزش‌های ما بر اساس نیاز روز و منطبق بر فهرست آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر دنیا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت انتقال دانشجویان پزشکی به کشور از سال ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..