تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا زیارت امام حسین(ع) باید اولویت زندگی قرار بگیرد؟

زیارت در اولویت زندگی قرار دارد/ ثواب زیارت در روایات ما غیر قابل توصیف استبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام حامد کاشانی در برنامه مخاطب خاص که هر هفته از شبکه سه پخش می شود، گفت: در روایات های مختلف از امام صادق(ع) به زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) بسیار توصیه شده است و نگاه حضرت زهرا (س) به زائران فرزند شهیدشان به خاطر اثر خون ایشان در طول تاریخ است.

وی افزود: در باب زیارت ائمه اطهار (س) احادیث شگفت آوری روایت شده اند  که دو ملیون حج، چندین هزار نماز مقبول برابر با این عمل بر شمرده شده است.

وی اظهار کرد: همه ی این ها به این موضوع اشاره دارد که اگر روزی شک کردیم در اولویت های زندگی ، هیچ وقت به این موضوع تردید نکنیم که زیارت اولای بر مسائل دیگر است، البته در کنار این کار کمک و یاری دیگران هم باید توجه داشت و همه این ها هیچ تنافی با هم ندارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا زیارت امام حسین(ع) باید اولویت زندگی قرار بگیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..