تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام مغرضانه اینستاگرام در قبال مادر شهید مغنیه +عکس

یامین پوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام، به عنوان یک شبکه اجتماعی در بین بسیاری از مردم جهان دارای مخاطب است و صدها میلیون از مردم جهان  عضو این شبکه هستند؛ نکته‌ای که در این مورد حائز اهمیت است این است که هر از گاهی میبینیم که این شبکه اجتماعی بر خلاف ادعای غربی ها که خود را مدعی آزادی بیان میدانند، پست‌هایی که درباره مقاوت و حزب الله  و افراد وابسته به آن است را از صفحات اشخاص حذف می‌کند.

در یکی از جدیدترین موارد، شاهد این نکته بودیم که اینستاگرام در سلسله اقداماتی مغرضانه و برخلاف اصل آزادی بیان، به طور واضح پست‌‎هایی که کاربران در خصوص مراسم ترحیم مادر شهید مغنیه در صفحات خود منتشر کرده بودند را حذف کرد.

اقدامات مغرضانه اینستاگرام در قبال مادر شهیدان مغنیه +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام مغرضانه اینستاگرام در قبال مادر شهید مغنیه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..