تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت یکی از خاص‌ترین موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین از زائران حسینی +فیلم

اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی تا اربعین فرصت باقی نمانده و خیل عظیمی از شیعیان و عشاق حضرت سیدالشهدا(ع) در تکاپوی آماده شدن برای رساندن خود به این راهپیمایی عظیم و حضور در بین‌الحرمین، این بهشت زمین هستند. خوشا به سعادت افرادی که امسال در ایام اربعین در کربلا به سر می‌برند.

چه پرشمار افرادی که از سراسر جهان و از قاره‌های مختلف خود را به این خطّه‌ی مقدس می‌رسانند. در این میان شور مسلمانان آفریقایی و دعوت آنان از سایر مسلمانان جهان برای حضور یافتن در موکب آنان قابل تحسین و توجه است.

در ادامه ویدئویی از دعوت یک موکب از خیل افراد آفریقایی عاشق امام حسین(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت یکی از خاص‌ترین موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین از زائران حسینی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..