تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سروش رفیعی از لیست فولاد خط خورد

۷۸۶۰۲۸

۱۱ بازدید

هافبک باتجربه فولاد خوزستان دو روز پس از حل مشکلاتش با این باشگاه، از فهرست فولاد در بازی با پدیده خط خورد.

ورزش سه: تیم فولاد خوزستان در حالی بازی خود در هفته نهم لیگ برتر را مقابل پدیده آغاز کرده که نام سروش رفیعی حتی در بین نفرات ذخیره هم دیده نمی‌شود.

رفیعی مدتی بود به دلیل حضورش در قطر برای مداوای مصدومیت و بازگشت دیرهنگام به اهواز، با مدیران فولاد به مشکل خورده بود. با وجود تمام صحبت هایی که مبنی بر جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان اهوازی شنیده می شد، دو روز پیش در جلسه نهایی میان او و مدیران باشگاه مشکلات حل شد و طرفین به یک توافق برای ادامه همکاری دست پیدا کردند.

بنابراین رفیعی به همراه کاروان فولاد راهی شهر مشهد شد تا برای دیدار مهم با پدیده حضور داشته باشد. ایلی استان هم در کنفرانس خبری دیروز خود اعلام کرد که آسیب دیدگی این بازیکن تمام شده و برای حضورش در بازی تصمیم گیری می کند.

اما با این حال امروز مشخص شد که سروش در فهرست هجده نفره فولاد حضور ندارد. باید دید اتفاقی که باعث خط خوردن او از لیست شده، مربوط به آمادگی بدنی است یا مسئله دیگری پیش آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سروش رفیعی از لیست فولاد خط خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..