تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بین مسی و رونالدو، مسی را انتخاب می‌کنم

۷۸۶۰۲۶

۹۱ بازدید

راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی اینتر از دلایل رابطه نه چندان خوبش با هواداران یوونتوس سخن گفت.

ورزش سه: راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی اینتر از دلایل رابطه نه چندان خوبش با هواداران یوونتوس سخن گفت.

 ناینگولان معتقد است طی این سالها بارها پیشنهاد یوونتوس را برای انتقال به این تیم رد کرده و به همین دلیل است که هواداران این تیم رفتار خوبی با او ندارند و همیشه وی را هو می کنند.

بین مسی و رونالدو، مسی را انتخاب می‌کنم

ناینگولان گقت: "رابطه خوبی با هواداران یوونتوس ندارم زیرا رفتارهای توام با ناعدالتی فراوانی از سوی آنها دیدم که دیگر تحمل پذیرش آن را نداشتم. شاید برخی فکر می کنند یوونتوس علاقه ای به جذب من نداشت اما آنها 5 سال متوالی برای خرید من پیشنهاد دادند و من هر بار پیشنهاد آنها را رد کردم و شاید همین مسئله عامل عصبانیت آنهاست.

انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس انگیزه ای مضاعف به ما می دهد زیرا ما علاقمند به شکست دادن او هستیم. بین مسی و رونالدو، من مسی را انتخاب می کنم زیرا رونالدو همیشه به حمایت هم تیمی هایش نیاز دارد اما مسی می تواند به تنهایی چند نفر را دریبل کرده و به تنهایی باعث پیروزی تیمش شود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بین مسی و رونالدو، مسی را انتخاب می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..