تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک مزاحم سر راه نیمار برای بازگشت به بارسلونا!

۷۸۶۰۲۴

۵۶۳ بازدید

نیمار قصد دارد دوباره راهی بارسلونا شود اما در این میان یک مشکل بزرگ در مسیر او وجود دارد.

ورزش سه: در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا مطرح شده است و علیرغم حضور ستاره های بزرگ در خط حمله این تیم، رختکن باشگاه از انتقال این ستاره برزیلی به نوکمپ استقبال می کند. در باشگاه،این پیشنهاد در ابتدا خیلی مورد استقبال قرار نگرفت، زیرا زخم های انتقال طوفانی نیمار در تابستان 2017 هنوز تازه بود، اما زمان همه چیز را حل می کند.

یک مزاحم سر راه نیمار برای بازگشت به بارسلونا!

رابطه بسیار خوب نیمار با بازیکنان بارسا و همچنین سطح بالای این بازیکن، انتقال احتمالی او را تسهیل می کند. نیمار در حال حاضر دلتنگ لیونل مسی، لالیگا، سواحل بارسلونا و همه چیز باشگاه قبلی خود است و درخشش کیلیان امباپه به طور کامل حضور وی در پاری سن ژرمن را تحت تاثیر قرار داده است.

یک ماه قبل تصویری از نیمار و سفر او به شهر بارسلونا منتشر شد و او با جرارد پیکه، تراشتگن، راکیتیچ، رافینیا، لوئیس سوارز و لیونل مسی عکس گرفت و بر کسی پوشیده نیست که رابطه خوبی بین نیمار و ستاره های بارسلونا بر قرار است. از زمان جدایی نیمارچند بازیکن برزیلی از جمله کویتنیو، آرتور و مالکوم به ترکیب بارسلونا اضافه شده اند و همین موضوع همانطور که در انتقال او به پاری سن ژرمن تاثیرگذار بود، می تواند وی را مجاب به بازگشت به بارسلونا کند.

اما اخیرا نام گزینه ای به نام روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی و گلزن لیورپول در فصول اخیر برای حضور در پیشانی خط حمله آبی اناری ها منتشر شده و همین مسئله ممکن است بازگشت نیمار به نوکمپ را تحت تاثیر قرار دهد.

یک مزاحم سر راه نیمار برای بازگشت به بارسلونا!

دیروز نشریه مترو خبر از تمایل بارسلونا به جذب روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول برای جانشینی لوییس سوارز در تابستان سال بعد داده بود است. با توجه به اینکه باشگاه به دنبال یک جانشین برای لوییس سوارز است، تمایل به جذب روبرتو فیرمینو منطفی تر خواهد بود زیرا او گزینه قابل حساب تری برای حضور در پیشانی خط حمله است و نیمار اساسا یک بازیکن شماره 10 یا یک وینگر خواهد بود.

به هر حال به نظر می رسد یکی از بین این 2 ستاره برزیلی، فصل آتی در خط حمله بارسلونا حضور خواهند داشت اما منطقا گزینه اول آبی اناری ها روبرتو فیرمینو است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک مزاحم سر راه نیمار برای بازگشت به بارسلونا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..