تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید

تامین برنج و گوشت مورد نیاز دانشگاه ها با کمک صندوق رفاه دانشجویانذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با تاکید وزیر علوم و به منظور پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت و راهبری تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری و جلوگیری از تاثیر منفی ناشی از بروز بحران اقلام اساسی به ویژه برنج، گوشت قرمز، مرغ و ماهی اقداماتی خوب انجام شده‌ است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با هماهنگی میان وزارت علوم، وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و شرکت‌های ذی ربط در این راستا اقداماتی نظیر اخذ اطلاعات دقیق نیازهای غذاخوری‌های دانشجویی و ارسال اطلاعات به سازمان بازرسی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی انجام شده است.

یزدان مهر افزود: با پیگیری‌های لازم موفق شدیم از 3سوم مهر سال جاری از شرکت پشتیبانی امور دام، یک هزار تن گوشت منجمد وارداتی مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی به تفکیک استان را برای تحویل کالاهای مذکور به مدت 2 ماه دریافت کرده و برای تحویل کالای مذکور به واحدهای استانی ابلاغیه‌ای را صادر کند.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز به تازگی به منظور تامین برنج مورد نیاز 2 ماهه دانشگاه‌های دولتی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، پیام نور و نفت تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چهار میلیون و 356 هزار و 780 کیلوگرم برنج هندی1121 از قرار هر کیلوگرم 70 هزار ریال برای سراسر کشور تخصیص و مجوزهای فروش و تحویل آن در سامانه گسترش فن‌آوری نوین در تاریخ‌های 22 و 23 مهر ثبت و آماده بهره‌برداری کرده است. 

یزدان مهر یادآورشد: خوشبختانه با تامین اقلام اساسی، بزرگترین دغدغه دانشگاه‌ها و دانشجویان حل شد. 

انتهای پیام/

صندوق رفاه اقلام غذایی اساسی دانشگاه ها را تامین کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..