تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید شگفت انگیز ماساژ که نمی‌دانستید/ معجزه طلایی فلفل سیاه برای سلامت/ چگونه احساسات به بدن شما آسیب می‌زند؟/ خوراکی خوشمزه که قدتان را کوتاه می‌کند

بسیاری افراد در مواقعی از زندگی دچار احساساتی می‌شوند که هم می‌تواند برای آن‌ها خوش آیند و هم بد باشد و ضررهای بسیاری برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ماساژ درمانی

زانو درد از معضلات شایع این روزهاست که بسیاری افراد را درگیر خود کرده و باعث کاهش کارایی مفید بدن می شود. در این میان ماساژ درمانی یکی از راهکارهای ساده و آسان حل این مشکل است.

در واقع التهاب عضلات ناشی از آرتروز با ماساژ درمانی، تسکین می‌یابد، ماساژ باعث به جریان افتادن خون و گرم شدن و تسکین درد می‌شود، بهتر است از یک درمانگر ماساژ که بیماران استئوآرتریت را درمان می کند، کمک بخواهید، زیرا ورم مفاصل بسیار حساس هستند و باید با آن با احتیاط رفتار کنید.

////

تاثیرات منفی احساسات بر بدن

بسیاری افراد در مواقعی از زندگی دچار احساساتی می‌شوند که هم می‌تواند برای آن‌ها خوش آیند و هم بد باشد و ضررهای بسیاری برای آن‌ها به همراه داشته باشد، در صورت کنترل نشدن احساسات، مشکلات جدی برای فرد به بار خواهد آورد و زندگی او را دچار مشکلات فراوانی می کند، خوب است بدانید نگرانی بیش از حد عملکرد معده را مختل می‌کند، استرس روی عملکرد مغز تاثیرات منفی می‌گذارد، شوکه شدن  کلیه ها و مزاج را دچار مشکلاتی می‌کند، عصبانیت روی کبد و اضطراب  هضم و جذب غذا را سخت می‌کند و در نهایت ترس  کلیه و آدرنالین خون را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

////

خواص فلفل سیاه در غذا

فلفل سیاه علاوه بر طعم دادن به غذا،‌ خواصی بالا برای بدن دارد تا جایی که محققان طب سنتی استفاده از آن را بسیار در غذا توصیه می‌کنند؛  به غذاهایتان ‏فلفل سیاه‏ اضافه کنید چرا که  موجب کاهش وزن، سلامت و شادابی پوست می‌شود و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد، همچنین باعث افزایش سلامت مغز می‌شود و عملکرد قلب را تحت تاثیر قرار می‌دهد، همچنین سیاه سرفه را تسکین می‌دهد و درد مفاصل را کاهش می‌دهد.

////

عوارض مصرف پفک در کودکان

پفت جزو از جمله تنقلاتی است که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز از آن استفاده می‌کنند غافل از اینکه برای بدن مضرات زیادی دارد و سیستم ایمنی بدن را دچار مشکلات زیادی می‌کند.

از مضرات این خوراکی خوشمزه غافل نشوید: کم خونی، کوتاهی قد، پوکی استخوان و  ریزش مو از شایع ترین مضرات مصرف پفک است، خوب است بدانید پفک 9 برابر وزنش آب جذب کرده، معده را پر می کند و سبب بی‌اشتهایی می‌شود.

////

غذاهای ضدالتهاب مصرف کنید

بر اساس تحقیقات برخی موادغذایی باعث کاهش التهاب و ورم معده می‌شوند، این موادغذایی شامل ترب کوهی، خردل، سیر، پیاز، تره، جعفری، کرفس، لیمو و چای رز است.

خوب است بدانید اسید چرب امگا 3 موجود در آجیل‌ها، دانه‌ها و ماهی هم می‌تواند التهاب را کاهش دهد، از این رو برای اینکه التهاب معده را کاهش دهید رژیم غذایی متعادل داشته باشید، چرا که سالم غذاخوردن یکی از درمان‌های طبیعی التهاب است.

////

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید شگفت انگیز ماساژ که نمی‌دانستید/ معجزه طلایی فلفل سیاه برای سلامت/ چگونه احساسات به بدن شما آسیب می‌زند؟/ خوراکی خوشمزه که قدتان را کوتاه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..