تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید پلی‌استیشن ۴ به رفع باگ بخش پیام‌ها اختصاص دارد

فناوری

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سونی چند سالی است که کنسول پلی استیشن 4 را عرضه کرده و در این چند سال سعی کرده است که عناوین انحصاری بسیاری برای آن تولید کند تا مخاطبان بیشتری را به سمت استفاده از این کنسول تشویق کند.

چند روزی است که چند تن از گیمرها و کاربران پلی استیشن 4 در Reddit اقدام به انتشار هشداری در فضای مجازی کرده‌اند که شامل بخش ارسال پیام این کنسول می‌شود. در این رابطه گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد نرم افزار آپدیت شده پلی استیشن 4 به نوعی از حروف در بخش پیام‌ها حساس شده و در صورت ارسال و استفاده از این پیام‌ها دستگاه به کلی بَن (غیرفعال) می‌شود.

حتی گفته می‌شد که در برخی از سیستم‌ها، دستگاه به قدری از حالت عادی خارج شده که کاربر برای استفاده صحیح، مجبور بود کنسول خود را به تنظیمات کارخانه بازگرداند. در همین رابطه به تازگی مسئولان شرکت سونی آپدیت جدیدی ارائه داده‌ و مدعی شده‌اند که مشکل مذکور را رفع خواهد کرد.

گفتنی است؛ آپدیت جدید سونی با شماره 6.02 عرضه شده و در حدود 447.4 مگابایت حجم دارد. در حال حاضر کاربران و گیمرهایی که پیش از این سیستم کنسول خود را به آخرین نسخه پلی استیشن به روزرسانی کرده‌اند، آپدیت 6.02 را دریافت کرده و می‌توانند از بخش تنظیمات سیستم خود این بروزرسانی را انجام دهند. همچنین گفتنی است، سایر کاربران نیز به زودی اعلان نسخه جدید نرم افزاری سونی را دریافت و مشاهده خواهند کرد.

در کنار رفع باگ موجود در بخش پیام‌ها، گفته می‌شود که با استفاده از آپدیت جدید سونی، دی‌ال‌سی های عناوین جدید مانند تومب رایدر و اسپایدرمن قابلیت اجرای بهتری پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: دلایل احتمال عزل مارک زاکربرگ از مدیریت فیس‌بوک چیست؟

انتهای پیام/

آپدیت جدید کنسول پلی‌استیشن 4 برای کاربرانی که دچار باگ شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید پلی‌استیشن ۴ به رفع باگ بخش پیام‌ها اختصاص دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..