تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین رانندگی در پیست فرمول یک را به رئیس‌جمهور مصر نشان داد! +فیلم

پوتینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با عبدالفتاح السيسى رئیس جمهور کشور مصر دیدار کرد. پس از این دیدار دو جانبه که در کشور روسیه نیز اتفاق افتاده، پوتین رئیس‌جمهور مصر را به پیست اتومبیلرانی فرمول یک برده تا از نزدیک با فضای این مسابقات آشنا شود.

گفتنی است؛ پیست بین‌المللی فرمول یک روسیه یکی از مشهورترین پیست‌های جهان است و به تازگی مسابقات Russian F1 Grand Prix نیز در این محل برگزار شده است.

پس از حضور دو رئیس جمهور در این پیست و صحبت‌هایی که میان آنها ردوبدل شد، رئیس جمهور روسیه درخواست کرد تا یک اتومبیل Aurus Senat برای آن‌ها حاضر کنند و سپس در حالی که خودش پشت فرمان نشسته بود، از عبدالفتاح السيسى نیز خواست تا در کنار وی بنشیند.

پس از این ماجرا پوتین شروع به رانندگی کرد و مسیر پیست را طی کرد. در ادامه تصاویر و فیلم رانندگی پوتین در پیست مسابقات فرمول یک به همراه رئیس جمهور مصر را مشاهده می‌کنید:

پوتین

پوتین

پوتین

بیشتر بخوانید: سوتی کارشناس بی‌بی‌سی درباره آماری که رهبر انقلاب ارائه کردند +تصاویر

انتهای پیام/

آموزش نحوه رانندگی در پیست فرمول یک توسط ولادیمیر پوتین به رئیس جمهور مصر +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین رانندگی در پیست فرمول یک را به رئیس‌جمهور مصر نشان داد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..