تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدیدی که یوتیوب به کاربران خود ارائه می‌دهد

قابلیت جدیدی که یوتیوب به کاربران خود ارایه می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مکان‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از آنجا فیلم بخرید یا کرایه کنید. همچنین سایت‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها فیلم‌ دانلود کرد. اما یوتیوب مانند بعضی از سایت‌ها اجازه دیدن فیلم کامل به صورت رایگان را به بیننده نمی‌دهد و شما برای مشاهده یک فیلم باید پول پرداخت کنید. اما در این سایت چند فیلم به طور کامل، با کیفیت عالی و از همه مهم‌تر رایگان قرار گرفته است. در این خبر اسامی این فیلم‌ها را قرار داده تا شما به راحتی و رایگان بتوانید در یوتیوب فیلم سینمایی کامل تماشا کنید.

همان‌طور که می‌دانید ماه بعد فیلم کرید (Creed) در سینماها اکران می‌شود. شاید شما بخواهید قبل از این که این فیلم را مشاهده کنید سری فیلم راکی (Rocky) را بار دیگر ببینید. شما می‌توانید به راحتی، رایگان و با بهترین کیفیت تمام پنج فیلم راکی را به صورت آنلاین مشاهده کنید. البته هنوز هم برای نگاه کردن فیلم راکی بالبوآ ( Rocky Balboa) و کرید (Creed) باید هزنیه پرداخت کنید اما واقعاً دیدن نسخه‌های اصلی این فیلم به صورت مجانی اتفاق کمی نیست.

در حال حاضر فیلم نابودگر (Terminatior) نیز به صورت رایگان در یوتیوب قرار دارد. این فیلم همان اثری بود که آرنولد شوارتزنگر را به یک ستاره تبدیل کرد. باقی فیلم‌های رایگانی که یوتیوب به کاربران خود ارائه می‌دهد، شامل Overboard، All Dogs Go to Heaven، Zookeeper است. اگر هم به دنبال دیدن یک فیلم ترسناک پیش از هالووین هستید، می‌توانید فیلم The woods را نگاه کنید.

در ادامه لیستی از تمام فیلم‌های سینمایی رایگان یوتیوب مشاهده می‌کنید:

All Dogs Go to Heaven Four Weddings and a Funeral Hackers Legally Blonde The Man in the Iron Mask Night of the Living Dead Nosferatu Overboard Rocky Rocky II Rocky III Rocky IV Rocky V The Terminator Zookeeper

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

لیست فیلم‌های سینمایی رایگان در یوتیوب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدیدی که یوتیوب به کاربران خود ارائه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..