تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دزدان زبردست، یک میلیارد تومان طلا به یغما بردند

۷۸۵۹۸۸

۱۱۵۰ بازدید

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارقان صرافی طی عملیات پلیسی غافلگیرانه در گرگان خبر داد.

فارس نوشت: فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارقان صرافی طی عملیات پلیسی غافلگیرانه در گرگان خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان در گرگان اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارقان صرافی در گرگان که روزهای گذشته اقدام به سرقت دلار و سکه از این صرافی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این سارقان دو نفر هستند که شامگاه گذشته در یکی عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: از سارقان حدود 17 میلیارد ریال اموال سرقتی از جمله دلار، سکه و طلا کشف شده است و سارقان به جرم خود اعتراف کرده‌اند.

وی گفت: در گذشته هم اعلام کردم که مهارت و تجربه کارآگاهان پلیس آگاهی استان به عنوان پلیس تخصصی و کارآزموده به اندازه‌ای است که چنین پرونده‌هایی در کمترین زمان ممکن و با مستندات و ادله کافی کشف خواهد شد و پلیس اجازه نمی‌دهد مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت به سادگی امنیت مردم را به خطر بیاندازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دزدان زبردست، یک میلیارد تومان طلا به یغما بردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..