تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدرنشینی پرسپولیس سخت و سخت‌تر می‌شود

۷۸۵۹۸۹

۴۲۱ بازدید

باتوجه به تعویق دیدار پرسپولیس - پیکان و شاید یکی دو بازی دیگر، کار سرخ ها برای صدرنشینی پیش از انجام بازی های معوقه سخت و سخت تر خواهد بود.

ورزش سه: سرخپوشان پایتخت این فصل علی رغم محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و جدایی چند بازیکن، همچنان فرم خوب خود را حفظ کرده اند و در بین تیم های بالانشین جدول هستند. آن ها هم امتیاز با سپاهان در رده سوم قرار دارند و اختلافشان با صدر تنها یک امتیاز است اما جبران این یک امتیاز باتوجه به اتفاقات کنونی سخت و سخت تر به نظر می رسد.

از طرفی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته های آینده باید با تیم های قدرتمند لیگ دیدار کنند و از طرف دیگر، در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا احتمالا چند بازی معوقه خواهند داشت؛ این اتفاق در صورت قهرمانی بیشتر هم خواهد شد چرا که قرمزها باید در جام باشگاه های جهان نیز حضور یابند.

در چنین صورتی طبیعتا سرخ ها نمی توانند به صدر جدول برسند و برای صدرنشینی باید منتظر انجام بازی های معوقه در دی ماه باشند. سازمان لیگ نیز با پیش بینی این اتفاقات اعلام کرده که زمان نقل و انتقالات زمستانی از اواسط دی ماه خواهد بود و بنابراین پرسپولیس نمی تواند از خریدهای جدیدش در بازی های معوقه استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدرنشینی پرسپولیس سخت و سخت‌تر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..